محمد نوری هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: پرسپولیس با جذب یک یا دو مهاجم گلزن مدعی اول این فصل لیگ برتر خواهد بود.

هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص اتفاقات فدراسیون و تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: متاسفانه تا زمانیکه فدراسیون فوتبال کشورمان سر و سامان نگیرد، باید در انتظار چنین ناهماهنگی و حتی بلاتکلیفی در تیم ملی باشیم. دو دسته شدن بازیکنان و ناتوانی برای تصمیم‌گیری در مورد سرمربی تیم ملی هم طبیعی است. اگر فدراسیون فوتبال کشورمان مدیریت قدرتمندی داشت چنین اتفاقاتی هرگز رخ نمی‌داد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا ابتدا اسکوچیچ را به دلیل مسائل فنی از تیم ملی برکنار می‌کنند و بعد از چند روز نیز او را در سمت خود ابقا می‌کنند. این رفتارها حاشیه های تیم ملی را دو چندان می‌کند.

نوری ادامه داد: اسکوچیچ با تیم ملی نتایج بدی کسب نکرد و در حالیکه تیم ملی با ویلموتس در آستانه حذف قرار گرفته بود با نمایش قابل قبول با تیم ملی ، با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم. شاید خیلی ها اعتقاد اداشته باشند گروه ایران بسیار راحت بود ولی در فوتبال گروه راحتی نداریم. اگرهم مسئولان قصد برکناری او را داشتند باید بعد از صعود به جام جهانی که زمان زیادی بود محترمانه او را برکنار می‌کردند.

هافبک سابق تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی در فاصله ۴ ماه مانده به جام جهانی قطر شرایط بسیار سختی را سپری می‌کند و باید حتما این تیم مورد حمایت همه جانبه از سوی دولت، مردم و رسانه ها قرار گیرد. در حال حاضر کار اسکوچیچ با تیم ملی بسیار سخت شد و کمی‌ارزش او بین ملی پوشان کسر شده بنابراین باید علاوه بر کریم باقری، یک مربی ایرانی دیگر را کنار اسکوچیچ قرار دهند تا بازیکنان برای جام جهانی متحدتر شوند.

هافبک و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز می‌گوید: پرسپولیس شروع خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشت و بازیکنان بزرگی که شایسته پوشیدن پیراهن تیم را داشتند را به خدمت گرفت ولی نمی‌دانم چرا این روند خوب متوقف شد. تیم گل محمدی فقط در خط حمله نیاز به بازیکن دارد و اگر یک یا دو مهاجم گلزن با تیم اضافه شود، پرسپولیس در تمام نقاط کامل می‌شود و مدعی اول قهرمانی لیگ برتر است.

نوری که در این فصل به عنوان مربی دستیار مهدی تارتار در تیم ذوب آهن است در مورد این تیم نیز می‌گوید: ذوب آهن مطابق بودجه ای که در اختیار داشت بازیکن جذب کرد. این تیم در فصل گذشته نتایج قابل قبولی را کسب کرد و در این فصل با حفظ اسکلت تیم چند بازیکن جذب کرد تا نقاط ضعف بر طرف شود.فکر می‌کنم در این فصل ذوب آهن حرف های زیادی برای گفتن دارد و جزو تیم های بالای جدول خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)