خبرگزاری پرسپولیس : محمد نوری با رد شایعه انتقاد بازیکنان از ژوزه در رختکن پس از بازی با مس می گوید متاسفانه به محض این که پرسپولیس متحمل یک باخت می‌شود همه به دنبال حاشیه‌سازی برای این تیم هستند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر مس کرمان، شرایط کنونی سرخپوشان و شایعه جدایی خود از پرسپولیس صحبت کرد.

* پرسپولیس روند خوبی را آغاز کرده بود، اما در کرمان مغلوب مس شد.
شرایط زمین واقعا مناسب نبود. ما برای به دست آوردن سه امتیاز به کرمان رفته بودیم و بیشتر از مس موقعیت داشتیم. سه فرصت تک به تک داشتیم که آنها را از دست دادیم، اما آنها فقط دو شوت به سمت دروازه‌ ما زدند و همان توپ‌ها گل شد. با این حال چیزی برای پرسپولیس تمام نشده است. به بازی پیکان نگاه می‌کنیم و باید سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

* خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که پرسپولیس این روزها تنها از ضربات ایستگاهی به گل می‌رسد و هیچ برنامه دیگری در طول بازی ندارد.

ما در بازی برابر مس سه موقعیت تک به تک داشتیم و این طور نیست که فقط به ضربات ایستگاهی فکر کنیم. با این حال در فوتبال روز دنیا این ضربات تعیین کننده هستند. مهم این است که شما در بازی گل بزنید. ما روی این ضربات توانایی خوبی داریم و چه بهتر که از این توانایی استفاده کنیم.

* انگار جو ورزشگاه کرمان هم کمی سنگین بود. چرا که پولادی با عصبانیت از زمین خارج شد و کار دست خودش داد.

بله. همه دیدند که چه دشنام‌هایی به پولادی داده شد و دیگر کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. مهرداد هم بازیکن بزرگی است. امیدوارم در ادامه بتواند به تیم کمک کند. ما پس از این که از سه بازی هفت امتیاز به دست آورده بودیم شرایط خوبی داشتیم، اما متاسفانه پس از این باخت کمی وضعیت روحی‌مان بد شده که امیدوارم با برد مقابل پیکان این مساله رفع شود.

* شایعه شده برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از بازی با مس در رختکن به ژوزه اعتراض کرده‌اند و تعویض پولادی را اشتباه دانسته‌اند.

ژوزه، سرمربی تیم است و مسئولیت همه چیز با اوست. خود مربی صلاح می‌داند که چه تصمیمی بگیرد و اصلا به بازیکن ارتباطی ندارد که بخواهد درباره تعویض‌ها به مربی انتقاد کند. اصلا چنین چیزی وجود نداشت. متاسفانه به محض این که پرسپولیس یک باخت می‌آورد همه می‌خواهند به تیم هجوم بیاورند و حاشیه سازی کنند. پرسپولیس زیاد شرایط خوبی ندارد و آنهایی که دلسوز تیم هستند بهتر است به جای پرداختن به این مسایل به فکر آینده تیم باشند.

* شاید این شرایط نه چندان مناسب به دلیل کنار گذاشته شدن کریمی باشد.

ان‌شاءالله کریمی به تیم باز می‌گردد. دیگر درباره این مساله صحبت نمی‌کنم.

* شما به عنوان بازیکنی که در دیدار با کره جنوبی در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشتید، همچنان به فکر دعوت شدن به تیم ملی هستید؟

فعلا تمرکزم روی پرسپولیس است و به تیم ملی فکر نمی‌کنم. ان‌شاءالله نتایج خوبی با پرسپولیس بگیریم و بعد به فکر تیم ملی خواهم بود.

* درست است که سپاهان در نیم فصل می‌خواهد شما را جذب کند؟

اگر تیمی من را بخواهد مستقیما با باشگاه صحبت می‌کند. من قبل از فصل هم یکی، دو پیشنهاد خوب هم داشتم، اما باشگاه اجازه جدایی به من نداد. ان‌شاءالله تا انتهای فصل در خدمت پرسپولیس خواهم بود و بعد از آن پیشنهادهای خود را بررسی خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)