مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع ملى پوش پرسپوليس دچار سردرگمى در تيمش شده چرا كه هافبكى كه جلوى او بازى مى كند به او پاس نمى دهد تا اين بازيكن بى جهت در زمين بدود و صاحب توپ نشود. به همين دليل او قصد دارد شيوه بازى اش را عوض كند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

ديدار با ذوب آهن چطور بود
– بازى خوبى بود. نيمه اول ما نسبت به حريف برترى داشتيم و نيمه دوم ذوب آهن نسبت به ما برترى داشت.در كل مساوى عادلانه بود.

از نتيجه راضى بودى؟
– ما از حريف جلو بوديم و مى توانستيم نتيجه را عوض كنيم اما ذوب آهن هم مدعى قهرمانى است و تمام حريفان را در خانه اش برده و امتياز گرفته است. در مجموع تساوى راضى كننده بود.

امتيازاتى كه از دست مى دهيد در پايان فصل دردسرساز نمى شود؟
– ما پاس همدان و صباى قم را برده بوديم و مساوى مقابل ذوب آهن هم خوب بود. ما ۴ ۵، بازى آينده مان در خانه است و مطمئن باشيد به صدر جدول مى رسيم.

از عملكرد خودت راضى بودى؟
– با اينكه خسته بودم بازى كردم و وظايفم را انجام دادم اما خودم از بازى ام راضى نبودم.

 


چرا؟

– در اين پستى كه بازى مى كنم بايد شرايطم را عوض كنم چون در ۹۰ دقيقه به اندازه ۲۰۰ دقيقه به من فشار مى آيد. من حركت بدون توپ زياد انجام مى دهم.
به من پاس نمى دهند و صاحب توپ نمى شوم. بايد طرز بازى ام را عوض كنم و بدانم هافبكى كه جلوى من بازى مى كند چه كسى است تا بى خود وبى جهت نفوذ نكنم كه به من پاس ندهند.
مگر وظايف تاكتيكى در پرسپوليس مشخص نيست؟
– اين مسائل به هوش بازيكن برمى گردد. على كريمى فصل قبل در پرسپوليس بود و مرا خوب راه مى انداخت و در يك بازى ۱۰ بار حريف را دور مى زدم اما در تيم فعلى چنين چيزى نيست.
قبول دارى در تيم يك هافبك بازيساز خوب وجود ندارد؟
– عادل كلاه كج به تيم اضافه شده و خوب مى تواند كمك كند. او پاس هاى قطرى خوبى مى دهد اما در كل بايد يك هافبك طراح داشته باشيم.
شاهين بوشهر حريف بعدى شماست. اين بازى را چطور پيش بينى مى كنى؟
– بايد از اين بازى به بعد امتيازات را جمع آورى كنيم و با يك نتيجه خوب ۳ امتياز اين ديدار را بگيريم.
به نظر مى رسد حريف را دست كم گرفته ايد؟
– نه، اصلاً حريف را دست كم نمى گيريم. اين بازى از ذوب آهن سخت تر است چون اولين بازى آنها مقابل پرسپوليس در آزادى است و با تمام قدرت مى آيند تا خودشان را نشان دهند و امتياز بگيرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)