خبرگزاری پرسپولیس : پيشكسوت پرسپوليس معتقد است كه بايد زودتر يك مربي ايراني جايگزين ژوزه شود و به تيم شوك وارد شود.

 

محمد پنجعلي  درباره شرايط پرسپوليس و شكست اين تيم برابر سپاهان گفت: من فكر مي‌كنم كه ديگر فرصت دادن به ژوزه فايده ندارد. بايد به اين تيم شوك وارد شود.

 

او درباره تغييراتي كه سال گذشته در كادر فني پرسپوليس انجام شد، اما باز هم پرسپوليس نتوانست جايگاه مناسبي را كسب كند، گفت: سال گذشته اين كار دير انجام شد و شوك نبود. زماني هم كه من استعفا دادم به اين دليل بود كه پرسپوليس به بن بست رسيده بود. صحبت‌هاي ما را قبول نكردند و بعد از اين كه رفتم و چند بازي ديگر هم باختند، تصميم گرفتند مربي را عوض كنند، اما دير شده بود. امسال هم عجولانه تصميم گيري كردند و در شرايطي كه ابتداي فصل خيلي از پيشكسوتان معتقد بودند بايد مربي ايراني آورد تصميم گرفتند يك مربي خارجي بياورند كه هيچ گونه آشنايي با بافت فرهنگي فوتبال ما ندارد.

 

وي ادامه داد: فوتبال ما با مربي ايراني نتيجه‌ بهتري مي‌گيرد. مشكل فوتبال ما مربي و بازيكن خارجي نيست، مشكل ما اين است كه فوتبالمان باري به هر جهت شده است و نمي دانيم كه چه مي‌خواهيم. فوتبال ما آماتور هم نيست، اما پول‌هاي بي‌زبان زيادي براي آن خرج و روز به روز هم بدتر مي‌شود.

 

بازيكن سال‌هاي پيش پرسپوليس گفت: معتقدم كه در مقطع كنوني مربي ايراني مي‌تواند به عنوان يك شوك موثر باشد. اما در كل معتقدم كه درد فوتبال ما مربي و بازيكن نيست، بلكه مشكل ما مديريت دولتي است. در حال حاضر تيم ملي درجه سه آسيا برابر ما به پيروزي مي‌رسد و اين نشان مي‌دهد كه فوتبال ما در حال از بين رفتن است.

 

وي ادامه داد: بايد به سمتي برويم كه فوتبالمان خصوصي شود. آن زمان است كه بين تيم‌ها رقابت ايجاد مي‌شود و از آنجايي كه باشگاه‌هاي خصوصي زحمت مي كشند تا درآمدزايي كنند ديگر پول هاي بي رويه خرج نمي‌شود. اما حالا براي اين كه پول از جيب مردم مي‌رود بي حساب و كتاب خرج مي‌كنند و ميان مديران دولتي براي بيشتر خرج كردن رقابت افتاده است.

 

پنجعلي درباره حضور گل محمدي به عنوان دستيار ژوزه و تاثير آن بر روند پرسپوليس، گفت: فكر مي‌كنم حضور گل محمدي مي‌تواند كمك كند اما به شرطي كه به او بها داده شود، نه اين كه صرفا به عنوان مسكن از او استفاده شود تا هواداران آرام شوند. اين طور كه من ژوزه را مي‌شناسم به كمك‌هايش اجازه فعاليت‌هاي زيادي نمي‌دهد. اگر قرار است گل محمدي واقعا كمك كند بايد دستش را باز بگذارند. كسي كه در حال حاضر مي‌آيد بايد فراتر از يك كمك مربي فعاليت كند. اما اگر قرار باشد فقط صحبت‌هاي ژوزه را تاييد كند به درد نمي خورد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا گل محمدي به عنوان آلترناتيو براي ژوزه محسوب مي‌شود؟ گفت: ممكن است اين طور باشد. بايد مديريت به اين مسايل هم فكر كند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)