کاپیتان اسبق تیم ملی و سرخپوشان گفت: پرسپولیس در بهترین شرایط قرار داشت که رقابتهای لیگ برتر دچار وقفه شد تا سرخپوشان ضرر کنند.

محمد پنجعلی درباره بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در دو هفته گذشته با بدشانسی نتوانست امتیازات لازم را کسب کند و صدر نشینی را از دست داد ولی این هفته فرصت دارد تا با پیروزی مقابل مس رفسنجان دوباره صدرنشینی را بدست آورد.

وی افزود: تیم مس رفسنجان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که فوتبال زیبایی را هم به نمایش می‌گذارد ولی این نوع بازی حریف به سود پرسپولیس است چراکه تیم هایی که به فوتبال صرفا دفاعی روی می‌آورند، باعث می‌شوند برنامه های تاکتیکی سرخپوشان به هم بریزند. به همین دلیل اعتقاد دارم پرسپولیس برابر مس بازی زیبای را به نمایش می‌گذارد و با پیروزی در این دیدار دل هواداران خود را شاد می‌کند.

پنجعلی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هنوز مدعی اول قهرمانی این فصل است و بهترین ویژگی تیم گل محمدی در خط دفاعی است. این تیم در ۸ هفته گذشته فقط ۳ تا گل دریافت کرده که نشان از قدرت بالای خط دفاعی این تیم دارد. ضمن اینکه در خط حمه پرسپولیس بد کار نکرده و اگر توپ خوب به لوکادیا هلندی برسد این مهاجم حتما گلزنی خواهد کرد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان عنوان کرد: متاسفانه برنامه های تیم ملی به ضرر پرسپولیس شد و این تیم در بهترین شرایط روحی و روانی قرار داشت که بازی های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل شد. اگر لیگ برتر تعطیل نمی‌شد الان پرسپولیس با ۴ یا ۵ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار داشت ولی خب چاره ای هم نیست و تیم ملی برای آماده شدن برای جام جهانی نیاز به چنین اردویی داشت. امیدوارم در ادامه پرسپولیس به شرایط ایده آل خود بازگردد و دوباره این تیم را با اقتدار به صدر جدول برگردد.

دیدار دو تیم پرسپولیس با مس رفسنجان از رقابتهای هفته نهم لیگ برتر پنجشنبه هفته جاری راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)