دوست دارم در پرسپولیس بمانم


مرجع خبری پرسپولیس: عليرضا محمد مدافع ملي‌پوش پرسپوليس گفت: قهرماني حق تيم ما بود و خدا را شكر كه در نهايت قهرمان شديم.

وي در پاسخ به هواداران استقلال كه گفته‌اند پرسپوليس قهرمان ليگ يك شده، مي‌گويد: خب اگر اين طور است چرا استقلال نتوانست قهرمان ليگ يك شود؟  ما در اين راه سختي‌هاي زيادي كشيديم و با تيم‌هاي دسته اولي كه حتي بعضي‌هايشان شكست دادنشان از تیم های لیگ برتری سخت‌تر بود بازي كرديم در اين دو سال دوست داشتم با پرسپوليس جام بگيرم. در اين دو سال كه قهرماني ليگ را از دست داديم خيلي برايم سخت بود اما خوشبختانه يك جام گرفتيم كه لذت زيادي داشت.

وي از احساسش بعد از قهرماني و حاشيه‌هاي جشن مي‌گويد: احساس خيلي خوبي داشتيم و خدا را شكر كه مثمر ثمر بودم. در موقع تحويل جام و جشن هم نمي‌خواستم زياد جلوي چشم باشم. البته روي سكو كه آنقدر فشار زياد بود و هل‌مان دادند كه نزديك بود مصدوم شويم. در هر صورت من زياد روي سكو نبودم و فرار كردم. در رختكن هم جام را لمس كردم.

 

با اينكه محمد يكي از بهترين بازيكنان اين فصل پرسپوليس بوده اما صحبت‌هاي جواد خياباني گزارشگر بازي درباره او به شدت ناراحتش كرده، و مي‌گويد: نمي‌دانم جواد خياباني كجا را مي‌بيند و حواسش در گزارش‌هايش كجاست. چندين بار در گزارش بازي‌هاي ديگر ديده‌ام كه در صحبت‌هايش به نكته‌هايي اشاره مي‌كند كه ربطي به بازي ندارد و حوصله بيننده را سرمي‌برد.

 

محمد ادامه مي‌دهد: به نظر من چنين بازي حساسي را نبايد به خياباني مي‌دادند تا گزارش كند. مگر گزارشگر‌هاي ديگر نبودند؟ انگار ايشان اصلا بازي‌هاي من را در اين فصل نديده. چند هفته پيش و بازي با فولاد بود كه گفت نيمكت‌نشيني‌هاي طولاني كار من را سخت مي‌كند و در اين بازي آخر هم گفته بالاخره يك بازي خوب از عليرضا محمد ديديم. آن موقع و در بازي فولاد من از اردوي تيم ملي آمده بودم و آقاي دايي به من استراحت داد. به غير از آن و دو سه بازي كه مصدوم بودم، به ميدان رفتم و به گفته كارشناسان و مربيان جناح راست پرسپوليس يكي از نقاط قوت تيم در فصل جاري بوده است.

 

وي مي‌افزايد: وقتي خودم بازي‌هايم را مي‌بينم، هيچ ايرادي در كار يك مدافع راست نمي‌بينم. اصلا اگر غير از اين بود كه به تيم ملي دعوت نمي‌شدم. اصلا چرا بايد بازي ما را يك گزارشگر استقلالي گزارش كند؟ شايد ايشان دوست دارد نقاط قوت پرسپوليس را كوچك و تيم را خراب كند. اصلا شده كه توپ چند دقيقه زير پاي من است اما ايشان اصلا اسمم را به زبان نمي‌آورد.

 

محمد ادامه مي‌دهد: در اين فصل فقط در 2 بازي يكي مقابل شاهين در بوشهر و ابومسلم در مشهد خوب كار نكردم كه آن هم كل تيم خراب بود. من در پست دفاع راست هر آنچه كه يك بازيكن كامل بايد داشته باشد را انجام مي‌دهم اما نمي‌توانم انتقادهاي غيرفني بعضي افراد را بپذيرم. به نظر من جواد خياباني بايد در گزارش‌هايش تجديد نظر كند و كمتر وارد حاشيه شود.

مدافع راست پرسپوليس مي‌گويد: خدا را شكر كه دوباره به تيم ملي دعوت شدم. آنهايي كه اهل فن هستند مي‌دانند در پستي كه بازي مي‌كنم، وظايفم را كامل انجام داده‌ام. نمي‌دانم چرا از من توقع كارهاي عجيب دارند. من مدافع راست هستم نه مهاجم كه مي‌گويند بايد گل بزني. شايد يكي دو ايراد هم در بازي‌ام باشد اما هميشه وظايفم را كامل و درست انجام مي‌دهم.

 

محمد درباره موقعيت خطرناك ابتداي نيمه دوم كه مي‌توانست گل بزند اما نزد، گفت: در بازي فينال دو بار مچ پايم را زدند. يك بار نيمه اول، يك بار نيمه دوم. حتي در نيمه اول طوري ضرب ديدم كه دكتر گفت تعويض شوم اما خودم گفتم مي‌خواهم بازي كنم تا در قهرماني تيم سهيم باشم. اتفاقا انگشت دستم هم در رفته بود و با مچ ضرب ديده و دست بانداژ شده بازي كردم.

وي ادامه مي‌دهد: در آن صحنه مچ پاي من به خاطر ضربه آقايي درد شديدي داشت و نمي‌توانستم شوت بزنم، به خاطر همين به علي عسگر پاس دادم كه در موقعيت خوبي بود اما متاسفانه او موفق به زدن ضربه آخر نشد.

 

محمد كه قراردادش با پرسپوليس به پايان رسيده درباره اينكه آيا فصل بعد هم در اين تيم مي‌ماند يا نه، توضيح مي‌دهد: فعلا مي‌خواهم استراحت كنم. قصد دارم امروز و فردا به مسافرت بروم و تعطيلاتم را پشت سر بگذارم. ضمن اينكه تا امروز هيچ صحبت و توافقي درباره ماندنم در پرسپوليس نداشته‌ام اما خب دوست دارم در اين تيم بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)