مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اميدوارم ناكامي‌ها در ليگ قهرمانان آسيا را در بازي تيم ملي مقابل كره شمالي جبران كنيم.

عليرضا محمد پيش از سفر به پكن، اظهار كرد: تنها انگيزه‌اي كه براي بازيكنان پرسپوليس باقي مانده اين است كه در جريان همراهي تيم ملي و بازي مقابل كره شمالي بتوانيم موفق باشيم و از اين راه دل مردم را شاد كنيم.

وي افزود: واقعا تلخ بود در روزي كه صد هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند شكست خورديم، در حالي كه معتقدم روز بازي با بنيادكار روز پرسپوليس نبود.

محمد ادامه داد: اگر مانند بازي مقابل الشباب كار مي‌كرديم بي‌ترديد بنيادكار را مي‌برديم، آنها بر روي يك پنالتي ناگهاني به گل رسيدند و توانستند آن يك گل را حفظ كنند.

وي افزود: به نظرم ساير فرصت‌هايي كه نصيب بنيادكار شد روي ضد حمله بود و اين پرسپوليس بود كه بيشتر حمله كرد اما، نتوانست به گل برسد.

عليرضا محمد خاطرنشان كرد: مي‌پذيرم كه بد بوديم و همه ما در اين شكست مقصريم، شرمنده هواداران شديم.

وي در ادامه از اينكه در سفر به چين همراه تيم ملي است ابراز خوشحالي كرد و گفت: با تمام وجود تمرين مي‌كنم تا بتوانم حضورم در تيم ملي را تداوم بخشم، در هر صورت تلاش مي‌كنم تا جواب اعتماد افشين قطبي را بدهم.

محمد در پايان گفت: در هر صورت شرايط به گونه‌اي بوده كه تصور مي‌كنم هواداران فوتبال اكنون تمام اميدشان به تيم ملي است و ما هم تلاش مي‌كنيم تا به اميد خدا با موفقيت مقابل كره شمالي و دو بازي ديگر آنها را شاد سازيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)