مرجع خبری پرسپولیس : محمد در خصوص عدم دعوتش به تيم ملي فوتبال گفت: ديگر هرچه داشتم، در بازي‌هاي پرسپوليس به نمايش گذاشتم. واقعا نمي‌دانم براي دعوت به تيم ملي بايد چه كاري انجام مي‌دادم كه انجام ندادم.

 

عليرضا محمد اظهار داشت: بازي بسيار سختي مقابل فولاد در پيش داريم؛ اما مي‌دانيم شرايط ديدار، مثل رقابت با صنعت نفت آبادان است. فولاد تيمي بسيار پرمهره و داراي بازيكنان با انگيزه‌اي است و بايد برابر اين تيم به 3 امتياز برسيم.

وي افزود: اگر از سد فولاد بگذريم، هرگز صدر جدول را به تيم ديگري نخواهيم داد. اين بازي براي ما حساسيت‌هاي فراواني دارد و شايد حكم مرگ و زندگي باشد چون دوست نداريم صدر جدول را به تيم ديگري واگذار كنيم.

 

محمد در خصوص عدم دعوتش به تيم ملي فوتبال گفت: ديگر هرچه داشتم، در بازي‌هاي پرسپوليس به نمايش گذاشتم. واقعا نمي‌دانم براي دعوت به تيم ملي بايد چه كاري انجام مي‌دادم كه انجام ندادم. در خط دفاع بودم،‌ در خط هافبك زحمت كشيدم؛ حتي در حمله حضور دارم؛ ولي متاسفانه به تيم ملي دعوت نشدم.

وي افزود: در بازي مقابل راه‌آهن اگر ديده باشيد، سه پاس مسلم گلزني دادم؛ اما نوري شانس نياورد و توپ را به گل تبديل نكرد. پس، معلوم است وظيفه‌ام را خوب انجام دادم.

محمد تاكيد كرد: البته تمام اين‌ها بهانه‌اي نمي‌شود تا تيم ملي را فراموش كنم. با وجود احترام خاصي كه براي كادر فني تيم ملي قائلم؛ اما به تمام هواداران قول مي‌دهم تا در جام ملت‌هاي آسيا به عنوان بازيكن ثابت به ميدان بروم. اين قول را مي‌دهم و مطمئن باشيد تا به هدفم نرسم، دست‌بردار نخواهم بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)