مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست پر نفس پرسپوليس يكي از خوب‌هاي تست اخير پرسپوليس بود و با ثبت ركورد 37/5 دقيقه در يك مايل نفر چهارم تيم شد.


محمد درباره اين تست مي‌گويد: «خدا را شكر كه نتيجه تست خوب بود. البته من در تعطيلات هم تمرين داشتم و شرايط بدني‌ام را حفظ كردم. مي‌خواستم از شرايط قبل از تعطيلي فاصله نگيرم و با تمرين‌هايي كه در كيش انجام داديم تلاش كردم تا بتوانم جواب آقاي دايي را بدهم.»

محمد مي‌گويد: «نسبت به تست قبلي‌ام ركورد زدم و حدود 10 ثانيه بهتر دويدم. فكر مي‌كنم تمرين‌هاي كيش به اندازه كافي براي من و تيم مفيد بوده و بدنم به مرز آمادگي رسيده است.»

 

اتفاق جالب تست محمد آنجايي بود كه او زودتر كار را به پايان رساند: «خط پايان را اشتباها جلوتر ديدم و آقاي دايي گفت چرا اين دو سه قدم آخر كار را رها كردي، البته من فكر مي‌كنم ركوردم تغيير زيادي نكرد و نهايتا يكي دو ثانيه جابه‌جا شد.»

 

 

مدافع راست پرسپوليس درباره بازي با ملوان و اينكه فكر مي‌كند در اين بازي بالاخره طلسم مساوي‌ها را مي‌شكنند يا نه مي‌گويد: «نبايد به فكر برد باشيم، بايد يقين داشته باشيم كه مي‌بريم. امسال ديگر مساوي‌هاي سال قبل مقابل ملوان تكرار نمي‌شود و بايد ملوان را در خانه شكست دهيم.»

 

وي در پاسخ به اينكه در بازي ماقبل دربي حواس همه بازيكنان به دربي است مي‌گويد: «نه، حواس من به دربي نيست و تمام تمركزم را روي ديدار با ملوان گذاشته‌ام. اگر ملوان را شكست دهيم روحيه مضاعفي مي‌گيريم هرچند مي‌دانيم كار سختي داريم.»محمد كه آخرين دربي را به خاطر محروميت از دست داده مي‌گويد: «خدا را شكر يك كارت زرد بيشتر ندارم و حتي اگر مقابل ملوان اخطار بگيرم اين بار محروم نمي‌شوم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)