پرسپولیس نیوز : مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: ما هم دوست داشتیم استقلال و پرسپولیس زودتر از فینال جام حذفی به هم برسند اما قرعه‌کشی و تصادف باعث شد تا این اتفاق نیفتد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ که دیروز برگزارکننده مراسم قرعه کشی جام حذفی باشگاه‌های کشور بود، درباره نحوه قرعه‌کشی این مسابقات گفت: مراسم قرعه‌کشی جام حذفی دیروز برگزار شد و ما سعی کردیم مراسم به نحو احسن انجام شود. مهم‌ترین نکته این بود که همه چیز براساس قرعه و تصادف اتفاق بیفتد و توازن برقرار شود که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها و فیلمبرداران و گزارشگران رسانه ملی در مراسم حضور داشتند و اتفاقاً نزدیک ما بودند که قرعه‌ها را برمی داشتیم. فیلم قرعه‌کشی هم موجود است. در زمانی که بحث قرعه‌کشی تیم‌های لیگ برتری پیش آمد، گوی‌ها در یک طرف و شماره‌ها هم در طرف دیگر قرار گرفته بودند اما بر حسب تصادف استقلال و پرسپولیس چنین وضعیتی پیدا کردند و هیچ عمدی برای اینکه این 2 تیم تا فینال به هم نخورند وجود نداشت. گوی‌ها که شامل شماره و نام تیم‌ها می‌شد، تقسیم شده بودند.

محمودزاده خاطر نشان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما دوست داریم این جام جذاب‌تر باشد و بازی‌های زیبایی در آن انجام شود. ما هم دوست داشتیم استقلال و پرسپولیس زودتر از فینال جام حذفی به هم برسند اما قرعه‌کشی و تصادف باعث شد تا این اتفاق نیفتد. در هر حال 2 فصل پیش در جام حذفی استقلال و پرسپولیس پیش از فینال به هم رسیدند و هیچ مشکلی هم پیش نیامد.

وی در خاتمه تصریح کرد: برخلاف نظر برخی ما دوست داریم بازی‌های جذاب زودتر وارد رقابت‌های جام حذفی شود  این جام نام حذفی  را با خود به همراه دارد و همین که با تک بازی ممکن است تیم های بزرگ حذف شوند، این جام را به جام شگفتی‌ها تبدیل کرده است. در همه جای جهان هم جام حذفی جام شگفتی‌هاست و فرصتی است تا تیم‌های گمنام توانایی‌های خود را نشان دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)