پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با وجود گذشت ۱۸ روز از نقل و انتقالات هنوز قرارداد هیچ بازیکنی به طور رسمی ثبت نشده است.

فریبرز محمودزاده ، در مورد وضعیت ثبت قرارداد بازیکنان اظهار داشت: نقل و انتقالات تابستانی از ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و باوجود اینکه ۱۸ روز از آغاز نقل و انتقالات می‌گذرد اما هنوز هیچ باشگاهی قرارداد بازیکنی را برای ثبت به سازمان لیگ ارائه نکرده است.

وی افزود: نقل و انتقالات تا ۱۳ شهریور ادامه خواهد داشت. امیدوارم باشگاه‌ها کار ثبت قرارداد بازیکنان را به روزهای آخر موکول نکنند.

محمودزاده با اشاره به خبر جذب بازیکنان از سوی باشگاه‌های مختلف گفت: پروسه انعقاد قرارداد با ثبت قرارداد متفاوت است. باشگاه‌ها اکنون قراردادهایی را با بازیکنان منعقد می‌کنند اما هنوز برای ثبت قرارداد و صدور کارت مدارکی به سازمان لیگ ارائه نشده است.

وی در مورد جذب بازیکن از سوی پرسپولیس که از نقل وانتقالات تابستانی محروم شده، گفت: پرسپولیس مجاز به عقد قرارداد با بازیکنان جدید است اما نمی‌تواند تا پایان محرومیتش قرارداد بازیکنی را ثبت کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: سایر باشگاه‌ها نیز برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان باید مجوزهای لازم را بگیرند و از کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استعلام‌های لازم انجام شود و مجوز ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌ها از سوی دبیر کل محترم فدراسیون و ریاست سازمان لیگ صادر می‌شود و همه باشگاه‌ها نیز باید این سیر اداری را طی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)