رئیس کمیته نقل و انتقالات در خصوص قرارداد مربیان با ۲ باشگاه و بازه زمانی نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات در خصوص قرارداد مربیان با ۲ باشگاه و بازه زمانی نقل و انتقالات اظهار کرد: این جمله غلط است که یک مربی چه به دلیل استعفا و چه به دلیل برکنار کردن او از مربیگری یک تیم، دیگر نتواند در لیگ برتر مربیگری کند. طبق قانون جدید مربیان در یک فصل نمی‌توانند با بیشتر از ۲ باشگاه قرارداد ببندند.

او در خصوص پایان یافتن زمان نقل و انقالات لیگ برتر گفت: دیشب ساعت ۲۴:۰۰ شانزدهم آبان ماه زمان نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان رسید و باشگاه‌ها تا آخرین لحظات چه از طریق سامانه، ایمیل و حضور همکاران من در ساختمان سازمان لیگ، سعی کردند که کار‌های اداری خود را انجام دهند. من و همکارانم تا آخر شب درگیر کار‌های اداری تیم‌ها بودیم و من از همه برای این همکاری تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: باشگاه فوتبال پرسپولیس به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برای تمدید زمان نقل و انتقالات درخواست‌هایی داشت و ما هم مکاتبات خود را با دبیرکل فدراسیون انجام دادیم، اما زمانی که فیفا برای نقل و انتقالات تعیین کرده است ۱۲ هفته است و قابل تغییر نمی‌باشد، مگر آنکه فیفا مجوز رسمی برای این تمدید ارسال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)