پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: چرا رسانه‌ها از باشگاه‌ها به خاطر کوتاهی‌شان در ثبت قرارداد بازیکنان انتقاد نمی‌کنند.

صفحه اصلی
جستجو
جدول فوتبال
ارز
طلا و سکه
شاخص بورس
خودرو داخلی
خودرو خارجی
دوربین عکاسی
کنسول بازی
مصالح ساختمانی
کالاهای عمومی
لپ تاپ
آهن آلات
تلفن همراه
تبلت
تلویزیون

۰+-گروه ورزشی / حوزه فوتبال ایران۱۳۹۷/۰۵/۰۳ :: ۰۹:۵۱ در گفت‌وگو با فارسمحمودزاده: چرا رسانه‌ها به باشگاه‌ها انتقاد نمی‌کنند/ ۹ باشگاه ثبت قرارداد خود را به وقت‌های اضافه کشانده‌اند!خبرگزاری فارس: محمودزاده: چرا رسانه‌ها به باشگاه‌ها انتقاد نمی‌کنند/ ۹ باشگاه ثبت قرارداد خود را به وقت‌های اضافه کشانده‌اند!
رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: چرا رسانه‌ها از باشگاه‌ها به خاطر کوتاهی‌شان در ثبت قرارداد بازیکنان انتقاد نمی‌کنند.
فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه‌ها برای لیگ برتر هجدهم گفت: واقعا متاسف هستم که بگویم فقط ۷ باشگاه قرارداد بازیکنشان را ثبت کرده‌اند. باشگاه‌های پرسپولیس، پیکان‌،‌ذوب‌‌آهن، سایپا، سپیدرود رشت، پدیده و پارس جنوبی قراردادهایشان را ثبت کرده‌اند اما متاسفانه تا امروز یعنی سوم مرداد ۹۷ ساعت ۹:۳۰ ، ۹ باشگاه دیگر حتی کوچکترین مدرکی به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد بازیکنانشان ارائه نکرده‌اند این در حالی است که بارها از طریق رسانه‌ها اعلام کردیم ثبت قرارداد بازیکنان قدیمی باشگاه‌ها نیازی به مجوز ندارد و ثبت قرارداد بازیکنان قبلی به راحتی انجام می‌شود اما متاسفانه ۹ باشگاه هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

وی درمورد اینکه با این شرایط ممکن است آغاز لیگ برتر به تعویق بیفتد گفت: بعید می‌دانم زیرا هر ۹ باشگاه با من تماس گرفته‌اند و گفته‌اند تا قبل از ظهر فردا ثبت قراردادهایشان را انجام خواهند داد اما سوال من این است که چرا سیستم باشگاه‌داری ما در بخش اداری که یک بخش مهم از فوتبال حرفه‌ای محسوب می‌شود چنین رفتاری انجام می‌دهد؟چرا رسانه‌ها از باشگاه‌ها در زمینه این اهمال‌کاری انتقادی نمی‌کنند و همواره نوک تیز پیکان انتقاداتشان متوجه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است؟! چرا باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان کار را به بعد از دقیقه ۹۰ و وقت‌های اضافه فوتبال کشانده‌اند زیرا کمتر از۴۸ ساعت دیگر مسابقات فوتبال قرار است آغاز شود و باشگاه‌ها در لحظه آخر می‌خواهند قراردادهایشان را ثبت کنند.

محمودزاده با تاکید بر الزامات AFC در سیستم باشگاه‌داری گفت: یکی از الزامات فوتبال حرفه‌ای داشتن سیستم‌های اداری منظم در باشگاه‌ها است و شاید بخاطر همین معضل است که گاهی اوقات شاهدیم باشگاه‌های ما در ساده‌ترین امور خود در عرصه بین‌الملل دچار اشکال می‌شوند و با چالش‌های خودساخته‌ای مواجه می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)