مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز برای قهرمانی شانس داریم و تلاش می‌کنیم که با قهرمانی هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با برنا ضمن تبریک سال نو به همه مردم ایران به خصوص پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: سال قبل برای پرسپولیس سال ویژه بود و تیم با مشکلات زیادی روبرو بود اما امیدوارم که در سال جدید تمام اتفاقات برای پرسپولیس اتفاقات خوبی باشد.

وی در مورد جایگاه فعلی سرخ‌پوشان در جدول تاکید کرد: جایگاه کنونی، جایگاه واقعی ما نیست و من اطمینان دارم پرسپولیس می تواند فاصله ایجاد شده تا صدر را جبران کرده و در پایان فصل با قهرمانی لیگ برتر را به پایان برساند.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس درباره تیم ملی و حضور امیر قلعه‌نویی افزود: به امیر قلعه نویی تبریک می گویم. او استحقاق این جایگاه را داشت و امیدوارم بتواند در تیم ملی شرایط خوبی را پشت سر بگذارد.

محمود خوردبین با اشاره به بازی‌های دوستانه اخیر تیم ملی گفت: بازی روسیه با توجه به این که بازی اول تیم ملی در حضور کادر فنی جدید بود شرایط خاصی داشت و برای بازی اول، نمایش ایران خوب بود. در مسابقه دوم مقابل کنیا هم تیم ایران عملکرد خوبی داشت و حریف خود را شکست داد.

سرپرست اسبق سرخ‌ها در مورد وضعیت پرسپولیس برای حضور دوباره در آسیا و دریافت مجوز آسیایی خاطرنشان کرد: آقای درویش و تمام مدیران باشگاه با تلاش شبانه روزی برای رفع موانع و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام داده اند و مدارک لازم برای صدور مجوز به مسوولان ارائه شده است تا بازهم شاهد بازگشت پرسپولیس به آسیا باشیم.

خوردبین ضمن تمجید از عملکرد تیم‌های پایه پرسپولیس در رده‌های سنی مختلف گفت: آقای درویش تاکید ویژه ای روی تیم های دارند و با حساسیت بالایی برای موفقیت تیم ها برنامه ریزی کرده اند و همه ما خوشحال هستیم که تیم های پایه در فصل اخیر شرایط و نتایج خوبی را داشته اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)