پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر سپاهان اصفهان صحبت کرد.

محمود شافعی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنا در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اگرچه شکست پرسپولیس برابر سپاهان مسیر قهرمانی را برای تیم یحیی گل محمدی دشوار کرد اما پرسپولیس با تمرکز روی کار خود در بازی های باقی مانده می تواند اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران کند.

وی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر سپاهان تاکید کرد: این بازی از معدود دیدارهایی بود که پرسپولیس از شرایط میزبانی و وضعیت خوبی برخوردار بود اما در طول بازی اتفاقاتی رخ داد که باعث شد تیم گل محمدی سردرگم باشد. بیماری گولسیانی و مصدومیت غیرقابل پیش بینی که برای مرتضی پورعلی گنجی ایجاد شد نظم دفاعی پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داد و یک مقدار ترس و دلهره در ساختار دفاعی تمرکز را از آنها گرفته بود. تعویض اجباری پورعلی گنجی و دقایقی پس از آن اخراج پریرا جریان بازی را عوض کرد و مشخصا باعث شد برنامه های تاکتیکی کادر فنی به هم بریزد وگرنه در شرایط عادی این پرسپولیس توان پیروزی برابر سپاهان را داشت.

شافعی ادامه داد: حساسیت در این بازی بالا بود و یک مقدار داوری هم با سوت هایش شرایط را برای پرسپولیس سخت کرد. در برخی از صحنه ها سوت هایی توسط داور زده شد که درست نبود. به یحیی حق می دهم از داوری ها دلخور باشد. در این بازی هم در چند صحنه سوت ها علیه پرسپولیس بود.

شافعی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: 7 بازی و 21 امتیاز برای پرسپولیس و دیگر تیم ها باقی مانده و اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان شود باید فقط روی کار و بازی های خود متمرکز باشد. بازی با سپاهان تمام شد و دیگر نباید به آن فکر کرد. کادر فنی پرسپولیس این امکان را دارد با بازنگری به کار خود و تاکتیک ها و برنامه هایش به دنبال جبران مافات باشد.

هافبک اسبق پرسپولیس تصریح کرد: تعطیلات متوالی و بدون برنامه لیگ برتر برای تیم ها به ویژه تیم های مدعی اتفاق خوشایندی نیست. به هرحال اعضای کادر فنی از این تعطیلات اجباری استفاده کنند تا در ادامه مسیر از قافله مدعیان قهرمانی بیشتر عقب نمانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)