محمود کلهر هافبک اسبق پرسپولیس نسبت به انتشار برخی اخبار در خصوص مشکلات مالی ابراز نگرانی می کند.

در خبرها آمده بود بازیکنان پرسپولیس با وجود گذشت ۹ هفته از لیگ برتر ۲۰ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و این در حالی است که آنها معتقدند تا رسیدن به نیم‌فصل باید طبق تعهد، ۵۰ درصد دریافتی داشته باشند اما باشگاه هنوز خواسته آنها را اجابت نکرده است.

از سوی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم وعده داده شده که تا قبل از رسیدن به تعطیلات جام جهانی بخش دیگری از مطالبات آنها به حساب سرخ‌پوشان واریز خواهد شد. این در حالی است که سرخ‌پوشان معتقدند از فصل گذشته همچنان طلب دارند.

محمود کلهر در این رابطه می‌گوید: کلید قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر آرامش است. من در خبرها شنیدم مشکلات مالی باعث اعتراض و جلسه بازیکنان پرسپولیس با مدیریت باشگاه شده است. این درحالی است که پرسپولیس صدرجدول را دوباره پس گرفته و حیف است در این شرایط وارد حاشیه جدید شود. البته من به بازیکنان حق می‌دهم دنبال حق و حقوق خود باشند چون شغل آنها به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، فوتبال است.

او ادامه می‌دهد: به مدیرت باشگاه هم پیشنهاد می‌کنم هر چه زودتر درصدد رفع این مشکلات برآیند. همان طور که گفتم پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و این آرامش باید از بالا به تیم تزریق شود. ما می‌بینیم که افرادی به عنوان عضو هیئت مدیره به باشگاه پرسپولیس اضافه شده اند و شاید یکی از سئوالات هواداران این باشد که نقش این دوستان چیست؟ من نمی‌خواهم در خصوص چگونگی انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بحث کنم اما انتظار می‌رود این دوستان بیشتر دغدغه حل مشکلات مالی را داشته باشند. من شاید اختلاف نظری هم با آقای درویش داشته باشم اما واقعیت این است که نباید درآمدزایی را فقط از مدیرعامل باشگاه خواست. این موضوع یک کار تیمی را می‌طلبد و باید اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بازوهای قدرتمند مدیرعامل باشند و کمک کنند تیم حداقل از لحاظ مالی به آرامش برسد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار اخیر این تیم مقابل مس رفسنجان، می‌گوید: این بازی به قول دوستان دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول بازی دست پرسپولیس بود اما پس از گلزنی لوکادیا طبیعی بود مس رفسنجان جلو بکشد و برای گلزنی تلاش کند. برهمین اساس انتقاداتی شنیده شد مبنی بر اینکه پرسپولیس خوب بازی نکرده است. البته پرسپولیس و یحیی گل محمدی کار سختی پیش رو داشت. این تیم شکست تلخی را در شرایطی نامناسب به تراکتور باخت و ر اصفهان هم برابر سپاهان به تساوی رسید. پرسپولیس به برد بازی با مس رفسنجان نیاز مبرم داشت و همین که این پیروزی حاصل شد خودش جای تقدیر دارد چون از نان شب هم واجب تر بود.

محمود کلهر ضمن اشاره به دیدار هفته آینده پرسپولیس برابر ملوان، یادآور می‌شود: ملوان در انزلی تیم خطرناکی است. این تیم از گذشته‌ها که ما بازی می‌کردیم یا قبل از ما تا به امروز همیشه برای تیم‌های بزرگ در شهر خود مشکل ساز شده است. گرچه این دیدار تماشاگر ندارد اما باز هم نباید پرسپولیس را از پیش برنده دانست. ملوان انزلی می‌خواهد در خانه اش از پرسپولیس امتیاز بگیرد و این یک هدف بزرگ برای آنهاست. بازیکنان پرسپولیس باید این بازی را بسیار جدی گرفته و با تمرکز کامل وارد زمین شوند. کسب ۳ امتیاز این دیدار مهم تر از هر چیزی است. نباید در این بازی به جدول نگاه کرد و تصور کنیم پرسپولیس از پیش برنده است و باید برنده از این زمین خارج شد حتی با اختلاف یک گل!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)