مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی باشگاه مس کرمان با اعلام اینکه برای موافقت با جدایی مهرداد پولادی، پیشنهادی مالی پرسپولیسی‌ها برای ما مطرح نیست، گفت: ممکن است طی دو فصل اخیر کوتاهی‌هایی در مورد پولادی صورت گرفته باشداما به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این بازیکن بزرگ نیستیم.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه مس کرمان، حسن واحدی عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان در خصوص پیشنهاد مالی تیم پرسپولیس برای جذب مهرداد پولادی نیز گفت: سیاست باشگاه مس کرمان حفظ این بازیکن است و اصلا در این خصوص بحث مالی برای ما و پیشنهاد مالی که پرسپولیسی‌ها داده‌اند، مطرح نیست.

 

 

وی ادامه داد : مهرداد پولادی یکی از بازیکنان بزرگ و از افتخارات تیم مس کرمان به شمار می‌آید که نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی‌های این داشته است.

 

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه مس کرمان با اعلام اینکه پولادی تا پایان فصل با باشگاه مس کرمان قرارداد دارد، تاکید کرد: پولادی در معادلات آینده باشگاه مس کرمان نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت و ما به روزهای درخشان و انجام کارهای بزرگ با حضور این بازیکن بسیار امیدواریم.

واحدی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن این بازیکن بزرگ نیستیم. حتی مذاکره در مورد پیشنهادهای خیره کننده چند تیم مطرح اروپایی با وی را به پایان فصل موکول کرده‌ایم.

“پولادی مصاحبه‌ای را انجام داده مبنی بر اینکه شرایط ماندن وی در باشگاه مس کرمان سخت است وعلاقمند به جدایی از این تیم است”، واحدی در خصوص این مصاحبه پولادی گفت: البته ممکن است دوری از خانواده مشکلاتی را برای این بازیکن به همراه داشته و حتی امکان دارد طی دو فصل اخیر کوتاهی‌هایی در مورد پولادی صورت گرفته باشد اما در حال حاضر وی رابطه خوبی با مسئولان باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم مس کرمان دارد و ما نیز شدیدا در تیم مس به وی نیاز داریم.

 

از سوی دیگر  مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز بازیکن سپاهانم و پرسپولیسی نشدم.

هادی تامینی در مورد اینکه گفته می شود با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده اظهار داشت: با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و نمی توانم خودم تصمیم گیرنده باشم. با مسئولان پرسپولیس صحبتی نداشته ام چون مدیر برنامه دارم و اگر هم بحثی بوده با مدیر برنامه هایم صورت گرفته است.

وی گفت: من در سپاهان مشکلی ندارم. کرانچار مربی بزرگی است. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و امیدوارم به شرایط خوبش بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)