پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:برانکو خودش یک مربی حرفه ای است و می داند که با باشگاه قرارداد دارد.

محمدرضا زادمهر ، در خصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کرواسی به برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: من افتخار کردم که تیم پرسپولیس سرمربی اش از تیم ملی کشور خود پیشنهاد سرمربیگری دارد. آن هم تیم ملی کرواسی. این نشان می دهد که برانکو ایوانکویچ چه مربی توانمندی است و در کار خودش کاملا حرفه ای است و به همین دلیل هم جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی کرواسی شده است.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با جدایی برانکو ایوانکویچ موافقت خواهد کرد یا خیر، پاسخ داد: برانکو خودش یک مربی حرفه ای است و می داند که با باشگاه قرارداد دارد. باشگاه تحت هیچ شرایطی به مربی پرسپولیس اجازه جدایی نمی دهد زیرا خودش هم این موضوع را می داند. البته این را باید بگویم برانکو در این باره خودش هیچ حرفی تاکنون نزده و اگر موضوعی پیش آمده از طریق روزنامه و جراید بوده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اعلام قراردادهای بازیکنان از سوی سازمان لیگ عنوان کرد: مگر مشاغل دیگر یا رشته های ورزشی دیگر مبالغ قرارداد خود را اعلام می کند که سازمان لیگ این کار را انجام داده است؟ من در هیچ جای دنیا ندیدم که این چنین آماتور برخورد کند. این خیلی خوب است که قراردادها شفاف باشد اما دلیلی وجود ندارد که رسانه ای شود و این کار جز اینکه مردم را رو به روی بازیکن قرار بدهد یا بین بازیکنان اختلاف ایجاد کند سود دیگری ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)