مدیرعامل پرسپولیس ضمن مخالفت با پیشنهاد مشاورانش به آنها گفت: «اخراج مانوئل در این مقطع از فصل تصمیم عاقلانه ای نیست.»
 

جام ؛ «فعلا چنین تصمیمی ندارم، چون این کار در شرایط فعلی اصلا به نفع باشگاه و تیم نیست.» این جواب صریح مدیرعامل پرسپولیس به پیشنهاد برکناری سرمربی تیم است.

بعد از تساوی پرسپولیس مقابل نفت و شعارهای جسته و گریخته روی سکوها پیشنهاد برای برکناری سرمربی پرسپولیس بیشتر شده. ماجرا از این قرار است که مشاوران رویانیان بیشترین سهم را در این مشاوره ها دارند. از روزی که رویانیان مدیر پرسپولیس شده مشاورانی را هم برای کارهای مختلف داشته که نقش پررنگی در تصمیم‌گیری‌هایش داشته‌اند.

رویانیان معمولا در مواجهه با هر اتفاقی نظر مشاورانش را می‌پرسد و معمولا به عقایدشان عمل می‌کند اما به نظر می‌رسد مشاوران مدیرعامل پرسپولیس به تازگی درخواستی از او داشته‌اند که در یکی از معدود دفعات با مخالفت صریح رویانیان مواجه شده. شنیده می شود آنها از او خواسته‌اند اگر پرسپولیس در بازی امروزش مقابل سپاهان هم نتیجه نگرفت و از بحران خارج نشد، مانوئل هرچه سریعتر از کار برکنار شود و گزینه دیگری روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اما رویانیان در پاسخ به آنها به سرعت این درخواست را وتو کرده.

رویانیان به آنها گفته پرسپولیس در این هفته‌ها روند خوبی را دنبال می کند و از نتایج خسته‌کننده اول فصل فاصله گرفته: «تیم ما از روند باخت‌های پشت سر هم جدا شده و به تساوی رسیده. اگر بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم و روی دور برد بیفتیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم و همان پرسپولیس مورد نظر هواداران‌مان شویم.»

او در نهایت به مشاورانش گفته حتی اگر پرسپولیس در بازی امروز مقابل سپاهان باز هم نتیجه نگیرد، ژوزه به کارش دراین تیم ادامه خواهد داد: «بازی با سپاهان برای ما اهمیت زیادی دارد اما اگر این بازی را هم ببازیم تصمیمی برای برکناری مانوئل ندارم. در شرایط فعلی گرفتن یک مساوی از اصفهان هم برای ما خوب است و از آن استقبال می‌کنم. من پای مانوئل مانده‌ام و باز هم پشتش می‌ایستم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)