پرسپولیس نیوز : خبر حضور تیم فوتسال پرسپولیس در لیگ برتر در رسانه‌ها منتشر شده اما نژادفلاح با این انتقال مخالف است.

بعد از انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی مسئولان این باشگاه قصد واگذاری‌اش را داشتند که یکی از سرمایه‌گذاران خصوصی در مشهد از مشتریان جدی این تیم بود و می‌خواست با نام "پرسپولیس مشهد" در لیگ برتر شرکت کند. دو طرف حتی تا پای امضای قرارداد هم رفتند اما به دلیل مخالفت مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران این انتقال منتفی شد.

این در حالی است که خبر تیمداری پرسپولیس امروز (یکشنبه) دوباره در رسانه‌ها منتشر و گفته شد که حضور سرخپوشان در لیگ برتر فوتسال قطعی است. در این میان رمضانی، قائم‌مقام باشگاه تاسیسات دریایی تهران با بیان این که محمدحسین نژادفلاح، مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران با این انتقال مخالفت کرده است، افزود: در نامه‌ای که نژادفلاح به ما داد، نوشته شده که "موضوع طبق مقررات بررسی و اقدام شود." مقررات و قوانین به ما می‌گوید که طبق ماده "5" هیچ تیمی نباید از تهران به شهرستان منتقل شود.

وی ادامه داد: خروج تیم تاسیسات دریایی تهران باید با دستور نژادفلاح انجام شود که تا به امروز مخالفت کرده است. خریدار مشهدی هم تا امروز به ما مهلت داده و اگر موافقت اداره کل را نگیریم، این انتقال به کل منتفی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)