مخالفت کاشانی با ورود فرخزادی و هدایتی به هیات مدیره پرسپولیس

 مرجع خبری پرسپولیس : انتظارها برای انتخاب گزینه‌های نهایی حضور در هیات مدیره پرسپولیس بیهوده بود و شاید از جلسه یک هفته بعد هم نتیجه‌ای جز این حاصل نشود.

حبیب کاشانی عصر سه‌شنبه روبروی علی سعیدلو نشست تا حرف‌های‌شان برای روش شدن تکلیف هیات مدیره پرسپولیس را با هم یکی کنند. اما نه تنها تصمیمی گرفته نشد، که اصلا دو طرف بر سر انتخاب گزینه‌های نهایی حتی به توافق هم نرسیدند. حبیب کاشانی باز هم مصرانه خواستار حذف نام مجید فرخزادی و حسین هدایتی از لیست کاندیداها شد و این در حالی است که رییس سازمان، می‌خواهد که فرخزادی یکی از اعضای نهایی هیات مدیره باشد.

 در این باره البته حمید سجادی گفته بود که فعلا حضور هیچ گزینه‌ای قطعی نشده: «لیست کاندیداها در دست بررسی است اما زمان مشخصی برای اعلام اعضا در نظر نداریم. تا یکی دو هفته گزینه‌های نهایی را معرفی می‌کنیم.»

 گزینه‌هایی که یکی از آنها اکبر غمخوار است و درباره حذف نامش حرف‌های بسیاری شنیده‌ایم. ولی با این حال در جلسه‌ای که بین سعیدلو و کاشانی گذشت، سرپرست موقت پرسپولیس هیچ واکنش منفی و یا مثبتی به حضور غمخوار از خود نشان نداد. در عوض از سعیدلو – که از همان ابتدا خواستار 5 نفره بودن هیات مدیره شده بود- خواست که تعداد اعضا را به 7 برساند و البته هنوز موافقتی با این درخواست هم نشده است.

دوشغله بودن خود کاشانی هم هنوز مورد بحث است. البته که هنوز امیدواری‌هایی از این بابت وجود دارد و حتی در جلسه سه‌شنبه، رییس سازمان قول‌هایی هم به حبیب کاشانی داد. ولی حساسیت‌های وزارت کشور هنوز به قوت خود باقی است و تایید نهایی برای مدیرعاملی حاج حبیب هنوز انجام نشده است.

با همه این حال باید دست کم 10 روز دیگر منتظر ماند. چرا که حبیب کاشانی خودش را برای همراهی پرسپولیس در سفر به امارات آماده می‌کند و در غیاب او بدون شک جلسه هفته آینده هم تا آینده‌ای دورتر به تعویق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)