بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: پرسپولیس به غیر از بازی با استقلال همه دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و فکر می‌کنم در تهران ابتدا باید برای نباختن به میدان برویم.

محمد مختاری در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره تساوی بدون گل داماش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع شاهد بازی چندان خوبی نبودیم. داماش برخلاف دیدارهای خانگی گذشته نتوانست بازی‌ خوبی به نمایش بگذارد. درست است که نیمه‌دوم چند موقعیت برای گلزنی داشتیم ولی به غیر از یکی دو مورد سایر موقعیت‌ها از روی سانترها و شلوغی‌های جلوی دروازه به دست آمد.

بازیکن داماش با اشاره به بازی دفاعی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: برنامه‌ استقلال خوزستان تجمع در خط دفاعی و استفاده از ضد حملات بود تا بتواند نتیجه بگیرد. متاسفانه ما برخلاف بازی‌های گذشته نتوانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و سعی می‌کنیم در دیدارهای آینده جبران کنیم.

مختاری در مورد نوسان نتایج داماش در این فصل گفت: قبول دارم از نظر نتیجه‌گیری نوسان داشته‌ایم. در 5 هفته اول تنها 3 امتیاز گرفتیم، در 5 هفته دوم 11 امتیاز کسب کردیم و در 2 بازی اخیر هم که تنها یک امتیاز گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم امتیازات از دست رفته در این 2 هفته را جبران کنیم. دیدار آینده‌مان جمعه آینده با پرسپولیس است که یک دیدار سخت به حساب می‌آید، چرا که پرسپولیس به غیر از بازی با استقلال همه دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به همین دلیل فکر می‌کنم در تهران ابتدا باید برای نباختن به میدان برویم و سپس به فکر گلزنی باشیم. با این وجود داماش همیشه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و این بار هم مطمئنا بازی خوبی انجام می‌دهیم.

مختاری در خصوص مشکلات مالی تیم داماش به تسنیم گفت:  قرار بود هفتگی به بازیکنان پول بدهند که پرداختی‌ها تقریبا ماهیانه شده است. هنوز به وعده‌هایی که داده‌اند عمل نکرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)