پرسپولیس نیوز : جری بنگستون با دوگلی که امروز وارد دروازه استقلال اهواز کرد خودش را 7گله کرد.

 پرسپولیس با شکست استقلال اهواز همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند. ستاره بازی امروز سرخپوشان تهرانی کسی نبود جز جری بنگستون هندوراسی.

بنگستون  با دو گلی که امروز وارد دروازه احسان مرادیان کرد برای اولین بار در یک بازی توانست دبل کند و همچنین تعداد گل های خود در این فصل را به عدد 7 برساند.

نکته جالب درباره این بازیکن ترکه ای و بلندقامت این است که هرگاه از ابتدا برای تیمش به میدان رفته و گل به ثمر رسانده در نهایت برد از آن شان شده است.

بنگستون  گل اول خود را در هفته هفتم مقابل تراکتورسازی در تبریز به ثمر رساند و مقدمات پیروزی تیمش را فراهم کرد. وی سه هفته بعد یکی از دو گل پرسپولیس را وارد دروازه ملوان کرد. یک هفته بعد دردربی پایتخت گل دقیقه 95 بنگستون پرسپولیس را از یک شکست بزرگ نجات داد.

هفته چهاردهم بود که بار دیگر بنگستون  دروازه یک تیم تبریزی را باز کرد این بار او در دقیقه 34 تک گل تیمش را به گسترش فولاد زد.

دیگر گل جری بنگستون در انزلی و باز هم مقابل ملوان رقم خورد. او در جریان پیروزی 2بریک تیمش توانست گل اول را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سیدحسین حسینی کند و درنهایت دو گل پایانی جری امروز در اهواز وارد دروازه استقلال این شهر شد.

بنگستون  در این فصل سه بار پشت ضربه پنالتی ایستاده است که هر سه بار توپ را به تور دروازه حریفان چسبانده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)