بعد از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، این باشگاه با شوک تازه‌ای مواجه شد.

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم که در آستانه تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان قرار داشت، اعلام کرد که قصد ادامه همکاری و تمدید قرارداد ندارد. هرچند باشگاه مدتی هم منتظر پاسخ قطعی این مربی برزیلی ماند اما اوسمار روی تصمیم خود به شدت مصمم بود. مرد برزیلی عصر دیروز با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود به طور رسمی با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

باشگاه پرسپولیس که در ابتدا پاسخ قطعی از جانب اوسمار دریافت نکرده بود، با رعایت جانب احتیاط، مذاکرات خود را برای انتخاب جانشین احتمالی او از آغاز کرد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران گزینه اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس بود که باشگاه از همان ساعات اولیه که سرخ‌پوشان منتظر پاسخ نهایی اوسمار بودند، مذاکره با او را آغاز کرد.

موضوع جالب توجه در خصوص مذاکره با اسکوچیچ این است که گفته می‌شود این مربی کروات در مذاکرات اولیه خود با پرسپولیس، رقمی را پیشنهاد داد که به مراتب بالاتر از انتظار سرخ‌پوشان بود و همین موضوع تا این لحظه توافق او با باشگاه پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. این مربی کروات از پرسپولیس درخواست یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو برای خود و ۳۰۰ هزار یورو هم برای دستیارانش کرده بود که با مخالفت پرسپولیس روبه‌رو شد. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به طور همزمان مذاکرات خود را با سایر گزینه‌ها برای هدایت سرخپوشان در پیش گرفته است.

ایرنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)