پرسپولیس نیوز : مسوول کمیته روابط بین‌الملل سازمان لیگ با بیان اینکه مدارک دریافتی از باشگاه‌های ایرانی آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیچ نقصی ندارد، گفت:

از باشگاه‌ها خواسته‌ایم تا مدارک 30 بازیکن و 15 عضو کادر فنی را آماده کنند تا به محض اعلام AFC بتوانیم با تکمیل فرم 180 نفر، کلیه اسامی را به موقع تسلیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کنیم.

محمدرضا کسرایی درباره مدارک ارسالی باشگاه های فولادخوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز گفت: تمام مدارکی که تا این لحظه از باشگاه‌ها می‌خواستیم را بدون هیچ نقصی دریافت کرده و برای AFC ارسال کردیم و خوشبختانه فعلا مشکلی در این زمینه وجود ندارد تا اینکه زمان اعلام اسامی بازیکنان از سوی کنفدراسیون آسیا به ما اعلام شود.

وی با بیان اینکه مدارک درخواستی AFC در این مقطع زمانی دو نوع بوده است، افزود: نوع اول مربوط به برگزاری کارگاه آموزشی برای نمایندگان باشگاه‌هاست که هر تیم باید چهار نماینده را برای حضور در این کارگاه‌ معرفی می‌کرد که این افراد باید تحت قرارداد با باشگاه باشند و به علاوه مدارک شناسایی معتبر، هنگام حضور در این این کارگاه‌ باید یک دست لباس کامل اول، دوم و دروازه‌بان تیم‌شان را به آنجا ببرند. همچنین AFC فعلا از آنها عکس‌های بازیکنان و مربیان‌شان را خواسته است.

کسرایی با بیان اینکه مدارک درخواستی AFC نسبت به ادوار گذشته لیگ قهرمانان، تفاوت چندانی نداشته است، به ایسنا گفت: نوع دوم مدارک درخواستی به بحث تکمیل فرم‌های مربوط به ورود مسابقات است؛ توافقنامه‌ای که باید امضا شود. همچنین پاورپوینتی با محتوای معرفی باشگاه شامل تاریخچه، معرفی شهر، ورزشگاه، امکانات و… باید تهیه و هنگام حضور نمایندگان باشگاه‌ها در کارگاه آموزشی ارایه شود. یک فرم 18 صفحه‌ای هم مربوط به استادیوم خانگی تیم‌ها، هتل‌هایی که باشگاه معرفی می‌کند، زمین‌های تمرینی، رنگ پیراهن اول و دوم و… است که از سوی باشگاه‌ها تکمیل و ارسال شد.

مسوول بین‌الملل سازمان لیگ درباره زمان اعلام اسامی بازیکنان تیم‌ها به AFC هم خاطرنشان کرد: هنوز کنفدراسیون آسیا زمان معرفی بازیکنان را اعلام نکرده و نامه رسمی هم در این باره نداده اما احتمال این اقدام در ژانویه خواهد بود. اما سازمان لیگ فرصت را مغتنم شمرده و با ارسال نامه رسمی به هر چهار تیم ایرانی آماده حضور در این مسابقات از آنها خواسته تا کلیه مدارک مربوط به بازیکنان و اعضای کادر فنی را آماده داشته باشند تا به محض اعلام AFC بتوانیم، در کمترین زمان اعضای تیم‌ها را رجیستر کنیم. احتمالا هر تیم می‌بایست اسامی 30 بازیکن و 15 عضو کادر فنی را اعلام کند که بنابراین آماده‌سازی مدارک 180 نفر کار زمانی‌بری است که باید از قبل پیش‌بینی شود. مدارک کاملا آماده باشد، به محض اعلام AFC فرم‌های این 180 نفر را تکمیل و برای کنفدراسیون آسیا ارسال خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)