کادر فني تيم فوتبال صباي قم در پي به خدمت گرفتن مدافع گلزن اهل کشور کرواسي هستند تا با جذب اين بازيکن نقاط ضعف خط دفاعي خود را بپوشانند.

در حالي که نيمي از تعطيلات نيم فصل رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور سپري شده است و تنها تيم‌ها تا دوم دي ماه فرصت جذب بازيکنان مورد نظر خود در نقل و انتقالات نيم فصل را دارند، اين روزها تيم‌هاي ليگ برتري در پي جذب بازيکنان مورد نظر خود هستند.

به گزارش فارس،بسياري از تيم‌ها با جابه‌جايي بازيکنان سعي در برطرف کردن نقاط ضعف خود در خطوط دفاع، مياني و حمله هستند و برخي تيم‌هاي ديگر نيز با جذب مهره‌هاي جديد و حفظ بازيکنان قبلي تلاش مي‌کنند بر قدرت خود براي حضور موفق‌تر در ليگ برتر بيافزايند.

در اين بين تيم فوتبال صباي قم که امسال در ليگ دوازدهم برخلاف ليگ يازدهم نتايج خوبي کسب نکرده است، تلاش مي‌کند تا بار ديگر اوضاع و احوال خود را سر و سامان داده و با جبران امتيازات از دست رفته در نيم فصل نخست به جمع مدعيان ليگ برتر بازگردد.

صباي قم در نيم فصل اول رقابت‌هاي دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور نواقص زيادي در خطوط سه گانه داشت که بيشتر آنها البته در خط دفاع و خط حمله به چشم آمد و صبا هم يک مدافع شش دانگ در اختيار نداشت و هم اينکه خلأ يک مهاجم باهوش و تمام کننده در اين تيم احساس شد.

اين تيم امسال علاوه بر اين موضوعات از تغيير کادر فني خود نيز ضربات جبران ناپذيري خورد، زيرا اشتباه مديران باشگاه صباي قم در اعتماد به يحيي گل محمدي سبب شد تا اين مربي با پيشنهاد وسوسه انگيز باشگاه پرسپوليس خيلي راحت و بي دردسر صبا را ترک کرده و تيمي که در اوايل ليگ يکي از مدعيان قهرماني بود به جمع انتهاي جدولي‌ها بپيوندد.

حالا صباي قم تلاش مي‌کند از فرصت ايجاد شده نهايت بهره را برده و با جذب بازيکنان مورد نظر مشکلات خود را در دفاع و حمله کاهش داده و براي جبران امتيازات از دست رفته در نيم فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور تلاش کند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوي روز چهارشنبه 22 آذرماه در ديداري دوستانه در ورزشگاه کارگران تهران در حالي به مصاف تيم نفت تهران رفتند که در اين ديدار بين آنها يک مدافع خارجي از کشور کرواسي نيز حضور داشت و نقش خود را به خوبي ايفا کرد.

ايوان سيريچ بازيکن اهل کشور کرواسي است که تخصص بازي کردن در خط دفاعي را دارد و بعد از اينکه به کادر فني تيم فوتبال صباي قم معرفي شد، در ديدار تدارکاتي با نفت هم بازي کرد و هم اينکه در دقايق پاياني گل برتري صباي قم را به ثمر رساند تا صبايي‌ها را نسبت به جذب خود راغب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)