گزینه اول پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی کسی نیست جز ژولت ناگی از کشور مجارستان.

طی روزهای اخیر در رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی گزینه‌های زیادی به عنوان دفاع چپ مطرح شده اند. از احمد مکنزی عراقی تا جاناتان سیلوای آرژانتینی.

این درحالی است که گزینه اول پرسپولیس برای دفاع چپ کسی نیست ژولت ناگی مجارستانی. مدافع چپ تیم ملی مجارستان که در لیگ این کشور بازی می‌کند و عضو تیم پوشکاش مجارستان است. مکنزی و سیلوا گزینه‌های بعدی پرسپولیس هستند که در صورت توافق نشدن با مدافع مجارستانی، سرخ پوشان به سراغ این دو گزینه خواهند رفت.

او در تیم باشگاهی اغلب به‌عنوان وینگر چپ بازی کرده اما توانایی خود را هم در دفاع چپ نشان داده و سابقه بازی در تیم ملی کشورش به‌عنوان مدافع کناری را هم دارد.

ناگی فصل گذشته در ۲۶ بازی ۱۱ گل و ۵ پاس گل برای تیمش ثبت کرد و کمک حال پوشکاش در جریان کسب رتبه سومی این تیم در لیگ مجارستان بود.

باشگاه پرسپولیس با خود ناگی به توافق رسیده و درخواست رسمی خود را برای انتقال این بازیکن به باشگاه پوشکاش ارسال کرده و اختلاف 200 تا 300 هزار دلاری بین دو باشگاه وجود دارد اما مذاکرات مثبت پرسپولیس و این بازیکن پیش رفته و سرخ‌پوشان انتظار دارند که پروسه جذب ناگی ۳۱ ساله چندان پیچیده نشود و او به جمع قرمزها بپیوندد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)