پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همراه با خانواده برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی راهی عراق شد.

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و به دلیل تعطیلی لیگ برتر به خاطر ۲ بازی تیم‌ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در پیاده روی اربعین و سفر به کربلای معلی روز گذشته همراه با خانواده خود راهی کشور عراق شد.

انصاری‌ با هماهنگی‌هایی که با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس انجام داده راهی عراق شد و قرار است تا روز پنجشنبه به تهران برگردد تا بتواند در تمرینات تیمش برای حضور در جام حذفی شرکت کند. او روز گذشته با حضور در اداره گذرنامه موفق شد برای فرزند خردسالش هم پاسپورت تهیه کند تا بدون دغدغه در این سفر معنی شرکت کند.

مردم مسلمان کشورمان همراه با سایر مسلمانان و شیعیان جهان هر ساله در ایام اربعین حسینی با پای پیاده از شهرهای دور و نزدیک راهی کربلای معلی می‌شوند و محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس هم امسال همراه با همسر و فرزندش در این پیاده روی با شکوه حضور پیدا خواهد کرد. انصاری که از جمله فوتبالیست‌های مطرح کشورمان است همه ساله در مناسبت‌های خاص به کربلا می‌رود و حضور فعالی در هیات‌های مذهبی دارد.

این در حالی است که همه ساله ورزشکاران رشته‌های مختلف به صورت انفرادی و گروهی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و برخی از آنها در موکب‌های در نظر گرفته شده حتی به خدمت رسانی به زائرین می‌پردازند.

در گردهمایی اربعین از جمله گروه‌های مسلمانان شیعه، مسلمانان سنی، مسیحی، ایزدی و دیگر آیین‌ها هم حضور دارند. این رویداد بزرگترین گردهمایی سالانهٔ مذهبی در جهان است و مردم خداجوی کشورمان از شهرهای دور و نزدیک در ایام اربیعن خود را از راه‌های مختلف به کربلا می‌رسانند تا در رثای امام حسین (ع) و یاران باوفایش به عزاداری و مدیحه‌سرایی بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)