مرجع خبری پرسپولیس : در انتقاد نسبت به فروش ایوان پتروویچ به شاهین پارس جنوبی .

برای من که بسیاری از جلسات تمرینی پرسپولیس در فصل قبل را به همراه اکثر بازی‏های این تیم از نزدیک تماشا کرده‏ام و از نزدیک نیز به واسطه یک دوست با ایوان دقایقی همکلام نیز شده‏ام نخواستن چنین بازیکن خوش فکر و تکنیکی و چنین انسان دوست داشتنی و مودبی حیرت‏آور است. نمی دانم در ذهن مدیر عامل قرمزها چه می گذرد؛ ولی او و توانایی‏هایش را بسیار پایین تر از نام بزرگ پرسپولیس می دانم. او تصمیماتش یک از یک مضحک تر و نازل تر است. مازیار را حفظ نمی‏کند ، پژمان را نمی تواند در تیم نگاه دارد و براحتی بازیکن شایسته‏ای برای پست کارگر زحمتکش تیم یا همان هافبک دفاعی در تیم نمی ماند. یک استقلالی را به تیم می‏آورد و نقش محوری میانه زمین به علاوه شماره 10 مهم تیم را به وی می‏سپارد و کلی تعریف و تمجید، آن هم از کسی که همچنان وقیحانه از عشقش به استقلال می‏گوید و از جبر زمان که وی را سرخپوش کرده.
آیا اوردن امثال بائو به پرسپولیس سبب خدشه وارد شدن به هویت این باشگاه نمی‏شود. از انصاری‏فرد می‏پرسم که آیا ایوان با وجود چپ پا بودن در کنار کریمی کامل تر می‏شدند یا بائو در کنار علی؟ که اتفاقا هردو راست پا هستند!
انصاری‏فرد چیزی به نام تنوع حرکت‏ها و خصوصیات بازی بازیکنان را که لازم است می‏شناسد؟ می‏داند رئال مادرید با وجود اسمی های بسیاری فقط چون تعداد زیادی چپ پای صرف داشت در چند سال قبل گرفتار بن بست شد و رو به تنوع مهره آورد. ساویو پورتولینی، رائول، گوتی، کارلوس، ردوندو و … همه کارآمد بودند اما چون همه هنرمندان چپ پا بودند تیمشان راحت‏تر آنالیز میشد و یکنواخت‏تر حرکت می‏کرد.

در کل نمی‏دانم از دست دادن مازیار و پژمان و پتروویچ بر مبنای چه خردی است. اما همه ابهامات و تعجب من مربوط به نخواستن ایوان از سوی سرخها نیست. من از مدیران باشگاه‏های متمول و اسمی‏تر نیز پرسش دارم که چرا با وجود ریخت و پاش‏های زیاد ایوان را گزینه مناسبی نمی‏دانند و او مجبور می‏شود سر از شاهین بوشهر در آورد. من برای این تیم و فوتبال این خطه احترام قائلم اما باید پرسید تیم‏های بزرگتر لیگ برتر آیا از نظر فنی انقدر مهره های سطح بالا دارند که نیازی به پتروویچ پیدا نکنند. از دلالان حلال لقمه نیز پرسش دارم که با وجود ادعاهایتان چطور نتوانستید تیم بهتری برای ایوان بیابید؟؟؟ شما و نفوذ شما در جامعه فوتبال چگونه موثر نیفتاد که ایوان سر از تیم مطرح‏تری درآورد؟ جای تعجب است که چنین شاه مهره‏ای را علی رغم زدوبندهای خاص خودتان و آلودگی‏های مافیا گونه تان نتوانستید به جایی که اسم و رسم دار‏تر است بفرستید. راستی یک سوال از خوانندگان عزیزمان دارم. در تیمی که بهادر عبدی، هادی نوروزی، فرهاد خیر خواه را می خواهند چگونه ایوان پتروویچ را نمی خواهند؟ اگر می‏دانید لطفا جواب دهید. لطفاً!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)