مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته به همراه قائم مقام، مدیر فنی، سرپرست تیم، سرمربی و جمعی از معاونین و مدیران باشگاه برای عرض تبریک و تسلیت در منزل شهید حسن تهرانی مقدم حضور یافتند.

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل، معاونان و جمعی از پرسپولیسی ها  به نمایندگی از سوی آحاد کارکنان و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس، این مصیبت بزرگ را به اخوی بزرگوار و مادر این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و از آنها دلجویی کردند.

سردار محمد رویانیان و سرلشگر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم دوستی دیرینه داشتند و سال ها در جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس مشغول حماسه آفرینی بودند و همینطور با برادر شهید دیگر ایشان که در سال 1359 در ظهر عاشورا به لقاء ا… پیوست، سابقه دوستی چندین ساله داشتند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: وظیفه داشتیم که در این موقعیت، از این خانواده معظم دلجویی کنیم و به همین خاطر از نزدیک با خانواده ایشان ملاقات کردیم و مادر بزرگوار شهید حسن تهرانی مقدم از خصوصیت اخلاقی این شهید بزرگوار نکات آموزنده ای بیان داشت که قطعا ره توشه ای برای ما جهت ادامه خدمتگزاری مان در باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد داشت.

شایان ذکر است که این شهید والامقام خودش از پرسپولیسی های دو آتیشه بود و این موضوع را برادر بزرگوار و مادر شهید خطاب به علی پروین گفت؛ که این شهید بزرگوار چقدر به پرسپولیس علاقه مند بود و هر موقع تصویر آقای پروین را از صفحه تلویزیون می دید به یاد دوران افتخارآفرینی علی پروین در باشگاه پرسپولیس می افتاد و این خاطره ای بود که شب گذشته خانواده شهید به سردار رویانیان گفتند که ایشان علاقه عجیبی به تیم محبوب پایتخت داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)