پرسپولیس نیوز : پرسپولیس بار دیگر با از دست دادن یک ضربه پنالتی متحمل شکست در لیگ برتر شد تا از شش مسابقه اول فصل چهار تا را با ناکامی محض پشت سر گذاشته باشد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ هر چند در تمام این نتایج می توان ردپای تصمیمات مغرضانه داوران را مشاهده کرد، از مسابقه استقلال خوزستان گرفته تا بازی سپاهان، ذوب آهن و سایپا اما خود پرسپولیسی ها هم از فرصت های به دست  آمده حداقل استفاده را نکرده اند تا دست کم شکست هایشان را با  نتیجه تساوی عوض کنند.

در اهواز پرسپولیس برابر فولاد در شرایطی پنالتی را از دست داد که در صورت عدم نتیجه گیری به بحرانی عمیق فرو می رفت، امید عالیشاه برابر ذوب آهن پنالتی پرسپولیس را از دست داد و سرخپوشان با وجود متضرر شدن از داوری در آزادی شکست خوردند و سومی و آخری مربوط به مسابقه روز گذشته برابر سایپا بود که اگر پرسپولیس با پنالتی طارمی پیش می افتاد سایپا روی ضدحملات دو گل جلو نمی افتاد و به راحتی صاحب برتری نمی شد.

همه این اتفاقات در شرایطی جلوی چشممان رقم می خورد که همین چند ماه پیش پرسپولیس به لطف گل های پیاپی محمد نوری از روی نقطه پنالتی از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به راحتی به مرحله بعدی صعود کرد و قدرترین رقبای آسیایی را مقابلش به زانو درآورد.

مسئولان پرسپولیس به راحتی هرچه تمام تر در تمدید قرارداد محمد نوری کاپیتان تیم تعلل کردند تا او راه لیگ قطر را در پیش بگیرد و سرخپوشان علاوه بر اینکه یک کاپیتان و رهبر درون زمین را از دست دادند از ناحیه حساسی چون ضربات پنالتی هم بیشترین ضربه را خورده اند.

حالا از مدیرانی که با رضا خالقی فر 570 میلیون، محسن مسلمان 750 میلیون ، لوکا ماریچ 715 میلیون و جری بنگستون 594 میلیون تومان قرارداد بسته اند باید پرسید حفظ یکی از ستون های تیم و یا پیدا کردن جایگزین مناسب برای آن اولویت بیشتری داشت یا تحمیل چنین هزینه های کم اهمیتی به پیکر تیم؟

* حسن مهدوی / اختصاصی پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)