پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه‌های هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: به دنبال این هستیم که تا شنبه کار انتقال مسلمان به پرسپولیس را نهایی کنیم.

انتقال محمد نوری به تیم المسیمیر قطر باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس سخت به دنبال پیدا کردن جانشین مطمئن برای این بازیکن باشند و محسن مسلمان یکی از نفراتی است که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت.

مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با محسن مسلمان در طول این هفته در چند مرحله انجام شد و در نهایت قرار بر این شد که این بازیکن به دنبال رضایت‌نامه خود از باشگاه ذوب‌آهن باشد و بعد برای مذاکرات نهایی به باشگاه پرسپولیس مراجعه کند.

در شرایطی که برخی عنوان می‌کنند انتقال مسلمان به پرسپولیس منتفی شده است، مدیربرنامه‌های این بایکن خلاف این مسئله نظر داد. مدیربرنامه‌های مسلمان  در رابطه با احتمال پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان گفت: پیوستن مسلمان به پرسپولیس منتفی نشده است و در تلاش هستیم تا روز شنبه این انتقال نهایی شود و ان‌شاءالله این اتفاق رخ خواهد داد.

 با توجه به اینکه به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی تمایلی به ماندن مسلمان در ذوب‌آهن ندارد، مسئولان این باشگاه به احتمال فراوان  برای صدور رضایت‌نامه مسلمان با او به توافق خواهند رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)