پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: من درباره پیشنهادات نیلسون حرفی نزدم و فقط گفتم باشگاه درباره این بازیکن تصمیم‌گیرنده است.

بهداد بیات مدیربرنامه‌های نیلسون درباره مصاحبه مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس که درباره او صحبت‌هایی کرده بود گفت: من کجا مصاحبه غیرحرفه‌ای انجام دادم که آقایان این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. من هیچ حرفی راجع به پیشنهادات نیلسون نزدم و این نمی‌دانم چرا او این گونه صحبت کرده است.

وی ادامه داد: خبرنگاری از من پرسید آیا نیلسون پیشنهاداتی دارد که من گفتم او پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد اما تصمیم‌گیرنده در این باره باشگاه پرسپولیس است و برای خودم جای تعجب دارد که چرا آقایان مسئول باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های بازیکنی مثل سوشا مکانی که می‌گوید در پرسپولیس من باشم یا نیلسون واکنش نشان نمی‌دهند اما انگار منتظر مصاحبه من بودند تا خیلی زود واکنش نشان دهند. برای من جای سوال است که چرا درباره مصاحبه نیلسون حرفی نزدند؟

مدیربرنامه‌های نیلسون در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که خواجه‌وند مصاحبه مرا نخواهند چراکه در مصاحبه اعلام کردم که باشگاه تصمیم‌گیرنده است. و بهتر بود آقایان اگر صحبتی دارند به خودم زنگ می‌زدند نه اینکه آن را رسانه‌ای کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)