پرسپولیس نیوز: مدیربرنامه های مهاجم ازبکستانی پرسپولیس گفت این بازیکن آماده فسخ قرارداد با پرسپولیس است.

فرشید کریمی ایجنت تمیروف در واکنش به این خبر که او با فسخ قرارداد تمیروف مخالف است گفت: اصلا این خبر صحت ندارد. تمیروف از چهار تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و اگر باشگاه بخواهد کاملا حاضر به همکاری هستیم و به راحتی قراردادش را فسخ میکنیم. جدایی او از پرسپولیس از نظر مالی هم برای خود بازیکن هم برای من بسیار بهتر خواهد بود.

وی درباره اینکه فسخ نکردن با تمیروف مانع جذب دیاباته شده گفت: دیاباته را خود من به باشگاه پیشنهاد دادم و آقایحیی با جذب او موافق نیست. وقتی باشگاه نتواند مهاجم جذب کند مشخص است اجازه جدایی تمیروف و حتی مهدی عبدی را نمی دهد.

وی درباره این شایعه که قرارداد تمیروف 20 هزار دلار بوده و در ایران 200 هزار دلار شده گفت: قراردادها در لیگ ازبسکتان اصلا پایین نیست و با لیگ تاجیکستان فرق دارد. سردار رشیدوف در همین لیگ 400 هزار دلار قرارداد بسته است. قرارداد تمیروف با پرسپولیس هم 200 هزار دلار نیست و حدود 100 هزار دلار است.

کریمی ادامه داد: این شایعات افزایش قرارداد درباره بازیکنان تاجیکستانی درست است نه ازبک. دو بازیکن تاجیک در کشور خود ماهانه 2 هزار دلار میگرفتند اما اینجا قرارداد 110 و 130 هزار دلاری بستند و با مدرک ثابت می کنم 50 درصد از قرارداد به ایجنت آنها(سعادتی) رسیده است.

وی در پایان گفت: این اخبار و شایعات را امروز یک ایجنت در فضای مجازی علیه من راه انداخته است که همگی دروغ و کذب است. گفتند من مدیربرنامه 5 بازیکن و مربی پرسپولیس هستم درحالی که ایجنت گولسیانی من نیستم و فرد دیگری است. باز هم می گویم هیچ مخالفتی با جدایی تمیروف نداردم و برای جذب مهاجم جایگزین با باشگاه همکاری هم می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)