پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری پس از توافق با عجمانی‌ها اعلام کرد که بدون پرداخت جریمه این توافق انجام شده است.

محمد زمانی، مدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند جلسه متوالی با عجمانی‌‌ها و توافق برای گرفتن برگه تسویه حساب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:‌ با توجه به جلسات متوالی که با مسئولان بلندپایه باشگاه عجمان داشتیم باید اعلام کنم که پول لازم به باشگاه عجمان پرداخت شد و دیگر پرسپولیس هیچ بدهی به این باشگاه ندارد و پرونده خلعتبری با عجمان کاملا بسته شد.

وی افزود:‌این پول توسط خود خلعتبری پرداخت و تسویه حساب شد و توافقات نهایی نیز بدون پرداخت هیچ گونه جریمه‌ای انجام شده است. این بازیکن با توجه به دریافت فسخ قراردادش با عجمان و صحبت‌هایی که با باشگاه پرسپولیس انجام داده بود می‌تواند تیم آینده خود را مشخص کند و هیچ خطری پرسپولیس و خلعتبری را دیگر تهدید نمی‌کند.

زمانی در پاسخ سوالی که چه اتفاقی افتاد که جریمه‌ها بخشیده شد، گفت: اجازه بدهید درباره موضوع بعدا حرف بزنیم اما طی جلسات متوالی و نشست‌‌هایی که داشتیم این اتفاق افتاده و دیگر هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. همه چیز بین خلعتبری و عجمان در روزی که توافق‌نامه امضا شد، شفاف بود و خوشبختانه قرارداد این بازیکن ایرانی با باشگاه اماراتی انجام شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)