پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه های مجتبی جباری گفت: جباری از چند تیم آسیایی پیشنهاد دارد و در تلاش هستیم او امسال خارج از کشور فوتبال بازی کند.

شهراد ناظمی  درباره وضعیت جباری اظهارداشت: خیلی وقت است که تلاش می کنیم جباری در خارج از کشور فوتبال بازی کند. او از لیگهایی مثل امارات و قطر پیشنهاد دارد و مسئولان استقلال هم می دانند او می خواهد در خارج از ایران بازی کند به همین دلیل پیشدستی کرده است.

وی ادامه داد: تعجب من از این است که جباری این بار از فتح الله زاده حمایت کرده و حالا چرا این قدر واکنش تندی به او نشان داده شده را نمی دانم. مهم این است که قلعه نوعی و جباری حرف همدیگر را از نظر فنی می فهمند و مکمل یکدیگر هستند. فکر می کنم بحرانی که این بار بین استقلال و جباری پیش آمده را می شود مدیریت کرد و قضیه جدی تر از اتفاقات گذشته نیست.

ناظمی افزود: در صورتی که مجتبی به یکی از تیمهای خارج از کشور ترانسفر نشود در استقلال می ماند و فکر نمی کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی درخصوص احتمال حضور جباری در پرسپولیس گفت: صحبتهایی شده اما واقعیت این است که مجتبی دوست ندارد به پرسپولیس برود. رفتن او به پرسپولیس مثل این است که فرهاد مجیدی به پرسپولیس برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)