مدیرعامل استقلال خوزستان می‌گوید تیمش به لحاظ انگیزشی در سطح بالایی قرار دارد و آماده رویارویی با پرسپولیس است.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و دو مصدوم احتمالا برابر پرسپولیس خواهیم داشت. با این حال عزم‌مان را جزم کرده‌ایم که با امتیاز از تهران خارج شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شکست سنگین چهار بر یک تیمش برابر تراکتورسازی روی روحیه بازیکنانش تاثیر گذاشته است یا خیر، بیان کرد: باید آن شکست را فراموش کنید. ما به دلیل خستگی ناشی از سفر با اتوبوس به همدان برای بازی برابر الوند، حدس می‌زدیم که بازی خوبی را انجام ندهیم و ببازیم اما با این اختلاف را انتظار نداشتیم. به هرحال قول می‌دهم که تیممان به لحاظ روحی روانی متحول شده و ما آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم. بازیکنان ما انگیزه خاصی برای بازی برابر حریف دارند.

مدیرعامل استقلال صنعتی خوزستان در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای اسکان هواداران تیمش در ورزشگاه آزادی دارد، اظهار کرد: ما یک ریال هم تاکنون خرج رفت و آمد هوادارانمان نکرده‌ایم. برای این بازی هم برنامه خاصی نداریم و اعتقاد داریم هوادارانمان با معرفت هستند و خودشان می‌آیند. من جا دارد که از آنها بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم که همیشه در کنار ما بوده‌اند و حامی ما هستند. ما به امید خدا روز سه شنبه ظهر در تهران خواهیم بود.

او در پاسخ به سوالی درباره نیم فصل و برنامه تیمش گفت: ما قطعا نیاز داریم که تیم را ترمیم کنیم. باید با آقای ویسی صحبت کنم تا در این باره تصمیمات لازم را بگیریم و تاکنون به دلیل پایان نیافتن نیم فصل اول صحبتی با ایشان در این باره نداشتم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که احتمالا در دفاع چپ، هافبک دفاعی و فوروارد بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

پورکیانی در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد تیمش در نیم فصل راضی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال، نخستین حضورمان در لیگ است، راضی هستم. می‌توانستیم بهتر از اینها باشیم اما با توجه به اینکه بیست روز قبل از آغاز لیگ، به لیگ برتر راه یافتیم و فرصت کوتاهی داشتیم، عملکردمان خوب است و ان‌شاءالله در نیم فصل بهتر هم می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)