خلیلی باید در تست پزشکی شرکت کند

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه استيل‌آذين گفت: براي جذب خليلي، اين بازيكن ابتدا بايد تست پزشكي بدهد.

امير مهريزي در مورد اينكه گفته مي‌شود علي كريمي با اين تيم به توافق رسيده است، اظهار داشت: تا اين لحظه باشگاه استيل‌آذين هيچ گونه مذاكره‌اي با اين بازيكن نداشته است. او فقط به واسطه دوستي با آقاي هدايتي براي تماشاي يكي از بازي‌هاي اين تيم به ورزشگاه آمد. البته خيلي ديگر از بازيكنان پرسپوليس به ورزشگاه آمده بودند؛ آيا همه آنها به تيم ما پيوستند؟
وي با رد اين موضوع كه باشگاه استيل‌آذين به اغواي كريمي پرداخته تا با پرسپوليس به توافق نرسد، عنوان كرد: مطرح شدن اين حرف‌ها درست نيست. علي كريمي متعلق به پرسپوليس است. مطرح شدن اين بحث‌ها فقط مربوط به كريمي نيست. پيش از اين نيز مي‌گفتند استيل‌آذين مي‌خواهد نيكبخت واحدي را هم جذب كند اما ديديد كه اينطور نشد.
مديرعامل باشگاه استيل‌آذين ادامه داد: اين را بدانيد كه هيچ تيمي در ايران نيست كه كريمي را نخواهد. اين بازيكن براي ما ارزش سه بازيكن را دارد. چه اشكالي دارد كه اگر او با پرسپوليس به توافق نرسيد استيل‌آذين او را جذب كند؟ مگر ما مثل بقيه باشگاه‌ها اين حق را نداريم؟ هدايتي پيش از اين هم گفته كريمي اول، دوم و سوم متعلق به پرسپوليس است و سر حرف خود هم هست.

مهريزي تاكيد كرد: براي مطرح كردن مذاكره با كريمي از كسي واهمه‌اي نداريم و اگر اين اتفاق افتاده بود حتما مطرح مي‌كرديم. همانطور كه مذاكره با حسين كعبي و ميثم منيعي را گفتيم. نمي دانم چرا وقتي انصاري فرد با اين بازيكن به توافق نمي رسد اسم استيل‌آذين مطرح مي شود. شما ببينيد آقاي انصاري فرد تا به حال چند مهره كليدي را از دست داده است. من حاضر بودم پژمان نوري را به هر قيمتي به استيل‌آذين بياورم اما از ترس اين حرف و حديث ها او را از دست داديم.
مديرعامل باشگاه استيل‌آذين در مورد اينكه گفته مي‌شود مسئولان اين تيم با مطرح كردن پيشنهادهاي اغوا كننده بازيكنان تيم‌هاي ديگر را به سمت خود مي‌كشانند، گفت: هر باشگاه و بازيكني حق دارد تا قبل از عقد قرارداد با هر جا كه خواست مذاكره كند. چون تيم خصوصي هستيم همه دست به دست هم داده اند تا ما را تضعيف كنند. همه جا پر شده كه استيل‌آذين به بازيكنان پيشنهادهاي وسوسه كننده مي دهد. در صورتي كه مس كرمان بيشتر از ما خرج كرده است. يا تيم تراكتورسازي سال گذشته سه برابر ما خرج كرده بود.
مهريزي تصريح كرد: سال قبل امير محبي را به همراه تيم به اردوي شمال بردم اما همين آقاي كمالوند با 40 ميليون تومان بيشتر او را به سمت تيم خود كشاند و حتي دفتر هيات فوتبال را به منزل او بردند تا قرارداد را به ثبت برسانند. آيا من اعتراضي كردم كه اكنون همه از استيل‌آذين گله مي كنند كه چرا با بازيكنان صحبت مي كنيم؟
وي در پاسخ به اين سئوال كه مذاكره با خليلي به كجا رسيده، اظهار داشت: ما با خليلي پنجشنبه ناهار خورديم و ديگر هيچ. حالا شايد آقاي هدايتي با او صحبتي داشته اما من را اگر مثل بعضي ها مديرعامل بي‌اطلاع نناميد مي گويم كه اطلاعي از اين صحبت ندارم. فقط اين را مي گويم كه همه مي دانيم او در بازي تيم ملي مصدوم شد و از نظر جسمي و فني بايد تاييد شود. هر موقع تست پزشكي داد و قبول شد با او مذاكره مي كنيم.
مديرعامل باشگاه استيل‌آذين درباره مذاكره با مجتبي جباري خاطر نشان كرد: او در فهرست خريد ما هست اما به ما اطلاع داده اند كه با استقلال قرارداد داخلي امضا كرده است. استيل‌آذين بازيكني را به زور نمي گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)