مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این باشگاه با ساکت الهامی به عنوان سرمربی به کارش ادامه می‌دهد، گفت: به باشگاه پرسپولیس بابت جذب آنتونی استوکس هشدار لازم را دادیم.

میرمعصوم سهرابی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتور گفت: خوشبختانه تیم ما با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان در چهار بازی آخر لیگ موفق به پیروزی شد. در تعطیلات نیم فصل هم در جهت تقویت تیم و افزایش آمادگی جسمانی و هماهنگی بیشتر قدم برداشتیم تا کادر فنی بتواند تفکرش را در تیم پیاده کند. ان شاءالله این موفقیت ها در نیم فصل دوم هم ادامه دار شود.

هواداران انگیزه ما را دو چندان می‌کنند
مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید کرد: پر شدن ورزشگاه یادگار امام تبریز در بازی های خانگی برایمان یک افتخار است. خوشحالیم که هواداران خوب و پرشوری داریم که با حضورشان در ورزشگاه و حمایت از تیم انگیزه موفقیت در بازیکنان را دوچندان می کنند.

یک بازیکن خارجی می‌گیریم
سهرابی در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید تصریح کرد: ما چند بازیکن را از لیست اضافه کردیم و یکی، دو نفر جدید هم گرفتیم. احتمالا از سهمیه آزاد هم استفاده می کنیم و یک بازیکن خارجی می گیریم.

برای فورچونه اقدام قانونی انجام دادیم
مدیرعامل تراکتور درباره آخرین وضعیت مازولا و کوین فورچونه دو بازیکن خارجی این تیم یادآور شد: مازولا درخواست فسخ قرارداد را به باشگاه داده است و اعلام کرده با توجه به مشکلات نمی تواند در تراکتور بماند. فورچونه هم به کشورش رفته و بر نگشته است. در قبال این بازیکن اقدام قانونی انجام داده ایم.

شکایت از فورچونه در اولویت ما نیست
سهرابی در خصوص درخواست کوین فورچونه برای فسخ قرارداد با تراکتور، گفت: او شرایطش را به ما اعلام کرده است. بخش حقوقی باشگاه بررسی می کند. ما هم شرایط خودمان را داریم. اولویتمان توافق با بازیکن است ولی گام بعدی می تواند شکایت از او باشد.

برای فورچونه و مازولا بهترین تصمیم را می‌گیریم
وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرارداد فورچونه تا الان فسخ شده است؟ اظهار کرد: خیر، او نمی تواند یکطرفه فسخ کند و باید در تمرین حاضر شود. او فعلا درخواست جدایی داده و ما هم گفتیم که بررسی کنند. هم در بحث مازولا و هم در بحث فورچونه قطعا منافع باشگاه را در نظر گرفته و بهترین تصمیم را می گیریم.

جذب سوزوکی صحت ندارد
مدیرعامل تراکتور با اشاره به جدایی سوگیتا بازیکن ژاپنی و مطرح شدن پیشنهاد ۵ میلیون یورویی تراکتور به یوما سوزوکی دیگر بازیکن ژاپنی گفت: خیر چنین خبری را تایید نمی کنم.

هشدار لازم درباره استوکس را به پرسپولیس دادیم
سهرابی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر، درباره احتمال حضور آنتونی استوکس بازیکن پیشین این تیم در پرسپولیس تاکید کرد: هرچیزی که لازم بود را درباره جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس گفتیم و هشدار لازم را دادیم. استوکس قراردادش را با تراکتور به صورت غیر قانونی و یکطرفه فسخ کرد. ما هنوز شکایت از این بازیکن را در فیفا داریم. ما به پرسپولیسی ها این مطلب را گفتیم که بعدا نگویند چرا سکوت کردیم.

مکاتباتمان را به فدراسیون و پرسپولیس دادیم
«آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس در این ارتباط تماسی با شما داشتند؟» مدیرعامل تراکتور در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: خیر تماسی نبوده است ولی ما مکاتباتمان را هم به فدراسیون فوتبال و هم به باشگاه پرسپولیس فرستادیم تا مراقب باشند و از نظر مالی و بازیکنی متضرر نشوند.

پرونده استوکس در فیفا باز است
وی درباره اینکه استوکس سال گذشته در تیم ترکیه ای بازی کرده است، افزود: تا جایی که می دانیم استوکس آنجا هم بازی نکرد و از آن تیم جدا شد. پرونده استوکس در فیفا است و اگر رای صادر شود و باشگاهی از او استفاده کند، متضرر می شود.

ساکت الهامی به کارش در تراکتور ادامه می‌دهد
مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال انتخاب سرمربی جدید برای این تیم، یادآور شد: ساکت الهامی سرمربی تیم است و به کارش ادامه می دهد. او نتایج خوبی گرفته است ولی کدام باشگاه است که ماندن سرمربی اش را تضمین کند؟! همین باشگاه پرسپولیس را مثال می زنم. آیا شما می توانید تضمین بدهید که سرمربی اش تا پایان فصل بماند؟

با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم
سهرابی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا با مربی دیگری برای حضور در تراکتور مذاکره شده است؟ گفت: ما با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده ایم. وقتی الهامی با تراکتور نتایج خوبی گرفته است چرا باید او را تغییر دهیم؟ ان شاءالله الهامی می ماند و با حمایت هواداران و مالک و زحمات بازیکنان به موفقیتش ادامه می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)