پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران گفت به هیچ وجه در بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس صادق رئیسی کیا در گفتگو با برنامه نود افزود: باشگاه ما حاضر نیست 35 میلیون تومان هزینه برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را پرداخت کند و از حق میزبانی خود محروم شود.

 

وی افزود: این رویه اشتباه در بازی های تیم ما برابر سه تیم استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی اعمال شده و بدون دلیل بازی های ما را به ورزشگاه آزادی و تختی منتقل می کنند. ورزشگاه تختی که بازی با تراکتورسازی را در آن برگزار می کنند هیچ امکاناتی جهت ساماندهی تماشاگران ندارد چه مزیتی نسبت به ورزشگاه اکباتان دارد؟ ورزشگاه اکباتان داخل شهر قرار دارد و قابلیت برگزاری بازی را دارد.

 

مدیرعامل راه آهن در خصوص اینکه ظرفیت کم ورزشگاه مانع از میزبانی این تیم شده است گفت: ظرفیت کم ورزشگاه که دلیل بر گرفتن حق میزبانی از ما نمی شود. مگر در لیگ های اروپایی میزبانی را از تیمی که ورزشگاه 5 هزار نفری دارد می گیرند؟

 

فردوسی پور در این لحظه گفت: ما در حال صحبت درباره ایران هستیم و باید شرایط آن را بپذیریم. در صورتی که شورای تامین اعلام کند ما قادر به تامین امنیت بازی در اکباتان نیستیم و بازی را برگزار نمی کنیم چه می کنید؟ رئیسی کیا پاسخ داد: ما در مسابقه دو هفته بعد برابر پرسپولیس و هر مسابقه دیگری که در آینده در اکباتان برگزار نشود حاضر نخواهیم شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که اگر این تصمیم شما منجر به شکست سه بر صفر راه آهن شود چه تصمیمی خواهید گرفت گفت: باز هم فرقی ندارد و به هیچ وجه حاضر نیستیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم.

 

رئیسی کیا در حالی پیش از مسابقه برابر پرسپولیس اعتراض شدید خود نسبت به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی را مطرح کرده است که این مدیر در بازی رفت برابر استقلال به شدت به دنبال برگزاری مسابقه تیمش در ورزشگاه آزادی بود! بخشی از صحبت های رئیسی کیا و تناقض عجیب موجود در آن را در ادامه بخوانید:

«مديرعامل باشگاه راه‌آهن با تشکر از کفاشيان، نبي، کاظمي و مسئولان ورزشگاه آزادي گفت: برگزاري ديدار راه‌آهن با استقلال در ورزشگاه آزادي اولويت نخست‌مان بود. صادق رئيسي‌کيا در مورد انجام ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با استقلال در ورزشگاه آزادي، ضمن بيان مطلب فوق گفت: طبق نامه‌اي که به فدراسيون فرستاديم، خوشبختانه پس از رايزني‌هاي بسيار با درخواست نخست‌مان براي برگزاري اين مسابقه در ورزشگاه آزادي موافقت شد.

وي ادامه داد: طي نامه‌اي به فدراسيون خواستار آن شديم ابتدا اين بازي در آزادي سپس در اکباتان و بدون تماشاگر و در مرحله سوم در کيش برگزار شود که خوشبختانه پس از مکاتبه با علي کفاشيان و حمايت‌هاي خوب ايشان نبي و کاظمي و همکاري مديريت ورزشگاه آزادي، در نهايت خوشبختانه اين بازي در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.»

تاریخ انتشار : دوشنبه 1391/6/20 لینک خبر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)