مدیرعامل باشگاه مس سنگون ورزقان گفت: چرا تیمی که متهم است در مسابقات شرکت می‌کند.

علی‌اصغر حسن‌خانی در خصوص پرونده شکایت تیم فوتبال مس سنگون ورزقان از تیم البدر بندر کنگ عنوان کرد: ما به رای کمیته استیناف که 6 شهریور صادر شده بود اعاده دادرسی دادیم اما متاسفانه با وجود اینکه امروز لیگ شروع شد این رای صادر نشد و هنوز پرونده ما مفتوح است.

وی ادامه داد: با وجه اینکه پرونده بررسی این موضوع مفتوح است سازمان لیگ اجازه داد تا تیم البدر بندر کنگ در رقابت‌ها حاضر شود در حالی که هنوز به پرونده ما رسیدگی نکرده‌اند. ما تا ساعت 11 _ 12 امروز هم دنبال این موضوع بودیم اما جوابی نگرفتیم و متاسفانه فقط به ما گفتند که پرونده مفتوح است.

مدیرعامل باشگاه مس سنگون خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی ما را تبرئه کرده بود اما کمیته استیناف 6 امتیاز از ما کسر کرد و ما اعاده دادرسی داده‌ایم اما از 9 شهریور که ما این موضوع را اعلام کردیم تاکنون پرونده باز است و به آن رسیدگی نمی‌شود. ما برای حضور در مسابقات هزینه کرده بودیم و حالا این ضرر را چه کسی جواب می‌دهد. فاصله رای کمیته انضباطی تا کمیته استیناف چرا باید 4 ماه باشد.

حسن‌خانی تاکید کرد: عقل و قانون می‌گوید تیمی که شاکی دارد و متهم است نمی‌تواند در رقابت‌ها شرکت کند. ما حتی درخواست دادیم تا هفته اول مسابقات به تعویق بیفتد تا تکلیف این موضوع مشخص شود اما این موضوع هم مورد موافقت ما قرار نگرفت. اگر باشگاه ما خلافی مرتکب شده بود ما آنقدر محکم دنبال این موضوع نبودیم. اساس می‌کنم درگیر مافیای فوتبال شدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)