پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:برای جمشیدیان آرزوی موفقیت می کنم اما معتقدم در فوتبال ما باید به اخلاق پایبند باشیم.

حمید زینی زاده درباره توافق سید مهدی سید صالحی با باشگاه پرسپولیس برای فصل آتی اظهار داشت:ما جلسه خوبی را با سیدصالحی داشتیم و او سه بار قول داد که پس از رفع مشکلات شخصی اش به تبریز می آید و رسما قراردادش را با تراکتورسازی تمدید می کند.ما در این نشست توافق نهایی را انجام داده بودیم و من از بحث پیوستن سیدصالحی به پرسپولیس خبری ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود سیدصالحی پیوستنش به پرسپولیس را منوط به موافقت تراکتورسازی کرده است گفت:سیدصالحی بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی است.چطور می توانیم با جدایی او موافقت کنیم؟او به ما قول داده است که پس از سفری که به ترکیه دارد به تبریز بیاید و در تمرین شرکت کند.ما هم بحث حضور سید صالحی در پرسپولیس را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره پیوستن احمد جمشیدیان به استقلال پس از انجام مذاکره با تراکتورسازی عنوان کرد:ما در جلسه با جمشیدیان به توافقات خوبی رسیدیم اما صبح پس از جلسه یکی از دوستانش تماس گرفت و گفت که این بازیکن به استقلال پیوسته است.به هر حال برای جمشیدیان آرزوی موفقیت می کنم اما معتقدم در فوتبال ما باید به اخلاق پایبند باشیم.

زینی زاده درباره وضعیت مهدی کریمیان با تراکتورسازی گفت:روز دوشنبه با کریمیان و مدیربرنامه هایش جلسه ای داشتیم.توافقات کلی حاصل شد.کریمیان گفت که می رود بررسی نهایی را انجام بدهد و برگردد.ما هم مخالفتی نکردیم.منتظریم او پاسخ نهایی را بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)