سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: با دانیال اسماعیلی‌فر هم برای تمدید قرارداد صحبت شده و حتی خودش به من گفت که می‌خواهد در ذوب‌آهن بماند.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پایان لوکا بوناچیچ با ذوب‌آهن و آینده او، تصریح کرد: قرارداد این مربی با ما تمام شده است. در حال حاضر ما ۵، ۴ گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که بوناچیچ هم یکی از آنهاست. البته باید بررسی بیشتری صورت بگیرد. قرار است اوایل هفته پیش‌رو هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه بدهد تا در نهایت بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کنیم.

جمشیدی درباره پایان قرارداد برخی از بازیکنان ذوب‌آهن، گفت: قرارداد تعدادی از بازیکنان تمام شده و ما صحبت‌های لازم را برای تمدید قرارداد انجام داده‌ایم. با این حال، اصل بر این است که ابتدا سرمربی انتخاب و مشخص شود و بعد براساس نظر او فعالیت کنیم. باید اول ببینیم کادرفنی کدام بازیکنان را می‌خواهد و بعد اقدام به تمدید قرارداد کنیم. البته با آنهایی که جزو بازیکنان مهم ما هستند و هر مربی هم بیاید آنها را می‌خواهد برای تمدید صحبت کرده‌ایم.

وی در مورد آینده دانیال اسماعیلی‌فر در ذوب‌آهن و اینکه گفته می‌شود او با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده است، اظهار داشت: این بازیکن هنوز یک نیم‌فصل دیگر قرارداد دارد. با او هم صحبت‌هایی انجام شده و حتی خودش به من گفت که می‌خواهد در ذوب‌آهن بماند. من الان نمی‌توانم چیزی را به صراحت بگویم، اما طبق قانون اگر او مشتری داشته باشد باید باشگاه هایش خواهانش با ما وارد مذاکره شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)