مرجع خبری پرسپولیس : خسرو ابراهيمي گفت: هر دو تيم ذوب آهن و پرسپوليس بازي جذابي را به نمايش گذاشتند و سواي داوري همه چيز به خوبي پيش رفت.

 

مديرعامل باشگاه ذوب آهن اظهارکرد: در کل، بازي جذاب و خوبي را شاهد بوديم و به خصوص بازيکنان ما خيلي خوب بازي کردند، اما متاسفانه داور روي دو صحنه خوب عمل نکرد و در صحنه گل دوم پرسپوليس بايد بازي را متوقف مي‌کرد.

چون بازيکنان پرسپوليس بدون سوت داور، بازي را آغاز کردند که من اين رخداد را تاکنون در فوتبال جهان نديده بودم.

 

وي افزود: البته بايد اين صحنه‌ها را کارشناسان داوري آناليز و نظر خود را بيان کنند و من در خصوص پنالتي پرسپوليس نظري ندارم.

 

ابراهيمي در پاسخ به اين سؤوال که چرا باشگاه ذوب آهن نسبت به انتخاب مظفري‌زاده براي قضاوت بازي‌هاي پرسپوليس اعتراض جدي پيش از اين بازي به کميته داوران نکرده است، گفت: وقتي فدراسيون به داوران خود اعتقاد کامل دارد اگر ما هم اعتراضي کنيم هيچ ثمري ندارد و البته ما بايد اين فکر را که داور مي‌خواهد به نفع يک تيم قضاوت کند از سرمان بيرون کنيم.

 

وي درباره مشکلات مالي باشگاه ذوب آهن افزود: واقعا مجلس بايد قانون خود را تعديل کند چرا که اين مشکلات مالي به خاطر تصويب همين قانون به وجود آمده است و اگر اين قانون تعديل شود آن وقت دست باشگاه‌ها باز مي‌شود.

 

مدير عامل باشگاه ذوب آهن همچنين به قهرماني تيم واليبال نشسته اين باشگاه در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا اشاره و خاطرنشان کرد: در اين دوره از مسابقات 8 تيم از کشورهاي ايران، چين، ژاپن، کره جنوبي، سريلانکا و عراق شرکت داشتند که سطح کيفي رقابت‌ها بسيار بالا بود و به خصوص چين رشد زيادي کرده بود.

 

وي افزود: در ديدار فينال تيم واليبال نشسته ذوب آهن در برابر تيم گسترش فولاد تبريز قرار گرفت که ما توانستيم با يک بازي منطقي اين تيم شايسته را شکست دهيم و قهرمان آسيا شويم و با اين قهرماني سهميه باشگاه‌هاي بين قاره‌اي را که مسابقاتش در اسفندماه در قاهره برگزار مي‌شود، به دست آوريم.

 

ابراهيمي گفت: اميدواريم با توجه به ظرفيت بالاي واليبال نشسته اصفهان و به خصوص ذوب آهن که تاکنون 2 مدال طلايي در کارنامه دارد، اين افتخار آفريني‌ها تداوم داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)