پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران، گفت: در صورتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای معاوضه ایگور ننزیچ درخواست رسمی دهند، حاضر به مذاکره با آنها هستیم.

سوشا مکانی دروازه بان ملی پوش و شماره یک پرسپولیسی ها تا روز گذشته در بازداشت بود و همچنان وضعیت حضور این بازیکن در میادین مسابقه نامعلوم است. ایمان صادقی گلر دوم سرخ های پایتخت نیز از این تیم جدا و به خونه به خونه بابل پیوست.
رضا صادقپور روز دوشنبه  گفت: تا این لحظه مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی برای معاوضه ایگور ننزیچ با اومانیا یا لوکا ماریچ ارائه نکردند، اما اگر این اتفاق رخ دهد، حاضر به مذاکره هستیم.
وی در رابطه با اینکه آیا مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه آهن نیز با معاوضه ننزیچ با یکی از مدافعان پرسپولیس موافق است، گفت: با کادرفنی خود هماهنگ هستیم و با توجه به حضور فروزان این معاوضه قابل انجام است.
مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران، گفت: تلاش باشگاه برای بهبود شرایط تیم فوتبال راه آهن در فصل نقل و انتقالات است. اگر مذاکره ای صورت گیرد، آنچه به سود پرسپولیس و راه آهن باشد، رخ خواهد داد.
وی در خصوص اینکه گفته می شود در هفته گذشته با مدیر روستا دیدار داشته و حتی شایعاتی برای حضور او در تیم راه آهن مطرح شده است، اظهار کرد: در هر شغلی که هستیم باید مشاوران خوبی داشته باشیم تا خروجی کارمان مثبت باشد.
صادقپور تصریح کرد: مهدی تارتار به عنوان سرمربی کار خود را ادامه می دهد و مورد حمایت مدیریت باشگاه است.
این روز ها اسامی مختلفی برای حضور در درون دروازه پرسپولیس مطرح می شوند که باید منتظر تصمیم برانکو برای انتخاب جایگزین گلر اول و دوم سرخپوشان ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)