پرسپولیس نیوز : مدیرعامل شرکت فرهنگی ـ ورزشی پرسپولیس گفت: استفاده از نام پرسپولیس در داخل پرانتز کنار پیروزی امری جعلی و غیرقانونی است.

اسماعیل وفایی  در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: اصل واگذاری باشگاه مشکلی ندارد زیرا با نام پیروزی (پرسپولیس) ذکر شده است اما اینکه نام پرسپولیس داخل پرانتز ذکر می‌شود جعلی و غیرقانونی است زیرا در زمانی که باشگاه پیروزی آگهی شد سازمان ثبت نام پرسپولیس را نپذیرفت و این مسئله را غیرقانونی دانست اما متاسفانه در همان زمان آگهی را با عبارت داخل پرانتز پرسپولیس منتشر کردند که از آن سال به بعد کسی هم دنبال این مسئله نبود.

وی ادامه داد: آن کار بسیار زشت و بدی بود که در این سال‌ها هم همه مسائل با عنوان جعلی شکل گرفته. هر کسی به سازمان ثبت هم رجوع کند در این مورد مطلع خواهد شد. این بسیار اهمیت دارد که اگر قرار است باشگاه پیروزی واگذار شود برند پیروزی فروخته خواهد شد و اگر نام پرسپولیس ذکر شود جعلی خواهد بود و بحث کیفری آن هم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس تصریح کرد: 23 سال پیش زمانی که رئیس سازمان تربیت بدنی وقت این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کرد حالا چه اتفاقی افتاده که بار دیگر بحث واگذاری مطرح می‌شود. چه تضمینی وجود دارد که دولت‌های بعدی این کار را انجام ندهند. در سال 69 دولت اعلام کرد که 49 درصد سهام باشگاه پرسپولیس را نمی‌خواهد و این باشگاه صد در صد به نام من شده است. ما حتی در سال 87 با نام پرسپولیس در لیگ والیبال حاضر شده‌ایم. حتی در آن زمان پیروزی هم در لیگ والیبال شرکت داشت. چه فرقی می‌کند وقتی ما در یک رشته شرکت می‌کنیم. ما سه سال فعالیت داشته‌ایم.

وفایی در مورد اینکه در گذشته هم به این مسئله پرداخته بود اما به جایی نرسید گفت: پرونده ما هنوز باز است و به دنبال این مسئله هستیم و از طریق فیفا و مراجع قانونی پیگیر این موضوع هستیم. دلیلی ندارد اگر آنها زورشان بیشتر است مسئله‌ای غیرقانونی انجام دهند. ما پیگیر این موضوع خواهیم بود تا وضعیت‌مان مشخص شود.
 

وفایی پس از آن این ادعاها را مطرح می کند که در دادگاه تعیین تکلیف مالکیت نام پرسپولیس در سال 91 برابر باشگاه پرسپولیس شکست خورد و شرکتش حق مالکیت این نام را از دست داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)