مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: باشگاه از عملکرد فنی مرفاوی رضایت کامل دارد، زیرا با توجه به نتایجی که در این مدت کسب کرده‌ایم، تیم صبای قم یک بار دیگر شده است.

فارس؛ محمدرضا کشوری فرد در قم با بیان اینکه این روزها تمام تمرکز کادر فنی و بازیکنان صبای قم بر روی بازی حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر با پرسپولیس تهران است، اظهار داشت: از زمانی که با اعتماد مسئولان استانداری و باشگاه صبا مسئولیت قبول کرده‌ام، تمام تلاش خود را به گرفته‌ام که بازیکنان و کادر فنی ما به هیچ چیزی جز تمرین و بازی فکر نکنند که خوشبختانه این‌گونه نیز شده و ضمن کسب نتایج خوب در دیدارهای اخیر در بیشتر مسابقات کنترل بازی نیز دست ما بوده است.

وی با اشاره به برد تیم صبا برابر تیم پیکان و ملوان و تساوی با ذوب آهن در سه هفته سپری شده از دور برگشت لیگ برتر فوتبال بیان داشت: جایگاه تیم ما در جدول با توجه به امتیازهایی که گرفته‌ایم هنوز می‌تواند بهتر از این باشد.

دوران افت صبا پایان یافت

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با بیان اینکه به دلیل نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها رقابت بسیار نزدیک شده است، تصریح کرد: تیم‌های مدعی رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و مشخص نیست تیم‌ها در پایان لیگ چه جایگاهی به دست می‌آورند، اما صبای قم حتماً از این به بعد در بین مدعیان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنوز پیش‌بینی در مورد قهرمان لیگ امکان‌پذیر نیست و حتی ما هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم، ابراز کرد: تمام هم و غم ما این است که روند رو به رشدی که تیم از شروع دور برگشت در پیش گرفته ادامه یابد، ما دوران افت را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار داریم.

اکبر صادقی محروم شد

کشوری فرد با اشاره به وضعیت بازیکنان این تیم در آستانه مصاف خانگی با پرسپولیس تهران بیان داشت: همه بازیکنان در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برند و خوشبختانه ما مصدوم نداریم و تنها اکبر صادقی است به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل ملوان در این  دیدار همراه تیم صبا نخواهد بود.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه تیم ما نیاز مبرمی به روحیه و انگیزه برای موفقیت در لیگ امسال و همچنین لیگ قهرمانان آسیا دارد، از تمام تماشاگران خونگرم قمی می‌خواهم که در دیدار خانگی با پرسپولیس حامی صبای قم باشند.

دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 15 و 15 دقیقه روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)