پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز از احتمال جذب امید عالیشاه خبر داد.

عبدالرسول فلاح در گفت‌وگو با برنامه رادیویی ورزش در استان فارس گفت: ماندن فجر در لیگ یک تبریک ندارد چون جایگاه این تیم فراتر از این جایگاه امروزی است. همه مسئولان ارشد سپاه، سردار غیاثی، سردار گزنی، هیئت مدیره، کامیاب مدیر کل ورزش استان فارس، هنرپیشه و عباسی، آیت‌اللهی، هواداران، رسانه‌ها، مشاور برنامه‌ریزی و حقوقی، شورای شهر و پیشکسوتان به ما کمک کردند تا تیم در لیگ دسته اول ماندنی شود.

وی در خصوص شرایط مالی باشگاه فجر گفت: با توجه به شرایط سایر تیم‌ها، فجر را نباید بی‌پول بدانیم. در مجموع یک میلیارد و 865 میلیون تومان هزینه کردیم. منهای تیم‌هایی مانند خونه‌به‌خونه، مس، پارس و گل‌گهر، اوضاع ما در قیاس با بقیه بد نبود. ما دو زمین تمرین داریم، خوابگاه با امکانات تغذیه عالی، سونا و استخر و سالن بدنسازی ما در حد لیگ برتر است. خیلی از تیم‌های لیگ برتر برای تمرین خانه به دوش هستند و همین را هم ندارند.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی با بیان اینکه هتل‌ها و پروازهای فجر در حد عالی بود، تصریح کرد: کامیاب مدیرکل ورزش استان به ما ٣٤٥ میلیون و شورای شهر 120 میلیون تومان کمک کردند. کامیاب مدیر دلسوزی است که حضور او به ما انگیزه داد.

فلاح با بیان اینکه مشکل تیم فجر روحی روانی بود، خاطرنشان کرد: تیم ما دیر بسته شده بود. با یک تصمیم و سپردن تیم بحران‌زده به بهرام شفیعی که مربی با سوادی است، او را سوزاندیم. با آمدن پیروانی و تلاش‌های او و همه عوامل و تمرکز بیشتر روی امور فنی و تلاش بازیکنان در لیگ ماندیم و اگر لیگ ادامه داشت، با شرایط کنونی همه تیم‌ها را می‌بردیم. با پیروانی در برق هم کار کردیم و سال‌هاست که با او دوست هستم. او استاد من است و در برق و مرصاد هم از او مشورت می‌گرفتم.

مدیرعامل فجر سپاسی با اشاره به اینکه حدود 500 میلیون خرج قراردادها شده است، گفت: سربازان ما قرارداد 10 میلیونی دارند و فقط چند بازیکن نهایتاً 80 میلیون تومان قرارداد داشتند. به همین خاطر در پرداخت‌ها هم بد عمل نکرده‌ایم. وقتی می‌گوییم سرباز، تصور نکنید بازیکنان ما بی‌کیفیت بودند. سربازان ما در هر باشگاه دیگری باشند 300 میلیون تومان قرارداد می‌بستند.

فلاح در خصوص ماندن یا نماندن خود در باشگاه فجر اظهار داشت: با هیچکس مشکلی ندارم. مأموریت من با حکم سردار غیاثی تا همین جا بود و بعد از آن باید مدیران ارشد تصمیم بگیرند. برای فصل بعد یک برنامه جامع سه ساله و 100 صفحه‌ای آماده کرده‌ام که به مدیران ارشد تحویل می‌دهم. من باشم یا نباشم، با این ساختارسازی می‌شود تیم را به جایگاه اصلی‌اش برگرداند.

وی افزود: بود و نبود خود من هم مشخص نیست و نمی‌توانم درباره سرمربی فصل بعد حرف بزنم.هر کسی بتواند در چارچوب برنامه سه ساله کار کند، می‌تواند بیاید.در این برنامه هر سه سال نیم‌نگاهی به صعود داریم اما فصل اول ساختارسازی، سال دوم تثبیت و رفع نقاط ضعف و سال سوم صعود را در برنامه داریم. چه من باشم چه نباشم.

«تراکتورسازی هم از سپاه بودجه زیادی نمی‌گیرد» فلاح با بیان این جمله ادامه داد: بخش خصوصی در ایران نتوانسته ورود خوبی داشته باشد. درباره سربازان مطرح باید بگویم نوراللهی احتمالاً تابستان ترخیص می‌شود اما به دنبال جذب عالیشاه هستیم، چون او سرباز سپاه است و اگر مشکل تراکتورسازی حل نشود، او به فجر می‌آید. سربازان خوبی هستند که به کار ما می‌آیند .برخی سربازان فصل قبل ترخیص می‌شود و پنج شش نفر می‌مانند.

مدیرعامل فجر با بیان اینکه اسپانسرهای خوبی جذب می‌کنند و از طریق سامانه پیامکی هم منتظر کمک هواداران هستند، عنوان کرد: با تأسیس ورزشگاه پارس، حیف است فارس در لیگ برتر تیمی نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)