مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان اینکه باشگاه سپاهان باید به صورت سهامی عام اداره شود، گفت: شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد سهام این باشگاه را در بورس ارائه کند.

ˈ محمد مسعود سمعیی نژادˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: در ارائه سهام باشگاه سپاهان در بورس بحث خصوصی سازی نیست، بلکه دوست داریم تمام مردم در این باشگاه سهام دار باشند. باشگاه سپاهان تلاش می کند که بازوی خیلی خوبی در ورزش کشور باشد.

وی در باره تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: روز گذشته جلسه ای با معاون استاندار اصفهان داشتیم و یکی از موضوعات مورد بحث در این نشست، تکمیل ورزشگاه نقش جهان بود. ورزشگاه نقش جهان در اختیار تربیت بدنی استان اصفهان است و باشگاه سپاهان بر اساس قراردادی اجاره 20 بازی در سال را زودتر پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در باره مشکلات ورزشگاه های ایران از جمله نقش جهان و عدم همخواهی آنان با شرایط کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید کرد: ورزشگاه نقش جهان بر اساس استانداردهای بالای جهانی ساخته شده است و در این مورد هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی در تشریح اهداف شرکت فولاد مبارکه برای فعالیت در ورزش گفت: نگاه استراتژی دو باشگاه ذوب آهن و فولاد مبارکه به معقوله ورزش ، توجه به ورزش و سلامت و شادابی مردم است. این دو باشگاه تنها از یک رشته حمایت نمی کنند و به خیلی از رشته توجه دارند. ما سیاست های خاصی در ورزش داریم که در راستای اهداف ورزشی دولت جمهوری اسلامی ایران است.

سمعیی نژاد به کسب مقام ها و مدال های متعدد توسط نمایندگان باشگاه سپاهان در ورزش ایران و جهان اشاره کرد و گفت: مقام های مهمی باشگاه فولاد مبارکه کسب کرده است که سه دوره قهرمانی در لیگ برتر فوتبال از جمله آنان است. باشگاه سپاهان امسال نیز برای قهرمانی در سه لیگ مهم فوتبال مبارزه می کند.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال سپاهان امسال اولین سالی است که برای قهرمانی در سه لیگ برتر، جام حذفی و جام قهرمانان آسیا مبارزه می کند، تصریح کرد: هیچ زمانی اینقدر فشار بر روی تیم فوتبال سپاهان نبوده، اما بازیکنان این تیم غیرت فولادی دارند و تلاش می کنند که هر سه جام را کسب کنند. تا دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در پاسخ به این سئوال که فوتبال جذابیت های خاصی برای شرکت های صنعتی دارد، باشگاه سپاهان در سایر رشته ها به ویژه رشته های پایه چه فعالیتی دارد،گفت:باشگاه سپاهان سرمایه گذاری در سایر رشته های دیگر به ویژه رشته های پایه را در دستور کار خود دارد.

وی افزود:ما در رشته های پایه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت بنیادی سرمایه گذاری کردیم. باشگاه فولاد مبارکه در 16 رشته با هدف سلامت جامعه و گسترش ورزش فعالیت دارد و به دنبال کارهای تبلیغاتی نیست. باشگاه سپاهان یک باشگاه با یک رشته نیست، بلکه تلاش برای رشد و توسعه ورزش در ایران در همه رشته ها است.

وی در باره نحوه فعالیت باشگاه سپاهان در ورزش بانوان با بیان اینکه در ورزش بانوان باشگاه فولاد مبارکه در چندین رشته فعالیت دارد،گفت: این باشگاه نگاه خاصی به ورزش شنا و رشته های انفرادی در ورزش بانوان دارد.

سمعیی نژاد در خصوص اعتراض های باشگاه سپاهان به نحوه داوری در لیگ برتر فوتبال، گفت: در بحث های فنی و داوری لیگ برتر فوتبال مشکلاتی وجود دارد که من در حال حاضر نمی خواهم وارد این موضوعات شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)