مرجع خبری پرسپولیس : مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان گفت: با وجود هماهنگی‌ها‌ و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس تهران، بعید می‌دانم این انتقال نهایی شده و پولادی به این تیم بپیوندد.

سید‌نصرالله گنجعلیخانی امروز در کرمان‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: باشگاه مس کرمان به منظور کمک به نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت تا با انتقال پولادی به تیم پرسپولیس موافقت کند و مراحل اداری این انتقال نیز در حال اجرایی شدن بود، اما مصاحبه‌های جنجالی وی علیه بلاژویچ سرمربی مس موجب شد تا چیرو از رفتار غیر‌حرفه‌ای این بازیکن ناراحت شده و با این انتقال مخالفت کند.

وی افزود: با وجود هماهنگی‌های و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس تهران، بعید می‌دانم این انتقال نهایی شده و پولادی به این تیم بپیوندد.

گنجعلیخانی پیرامون دیدار حساس تیمش در برابر سایپا ‌ابراز داشت: سایپا یکی از تیم‌های است که در دور برگشت مسابقات نتایج خوبی را به دست آورده، اما با توجه به شرایط حاکم در جدول بازیکنان باید با تلاش و کوشش خود حریف را شکست داده و با کسب سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

مدیر‌عامل باشگاه مس کرمان خاطر نشان کرد: مس در این مسابقه محکوم به پیروزی است، زیرا با کسب این سه امتیاز می‌توان تیم را از شرایط بحرانی خارج کرد.

گنجعلیخانی در مورد دیدار مقابل دامش گیلان عنوان کرد: این مسابقه با تمام اتفاقات خوب و بدش تمام شد، این دیدار غیر از بدشانسی حاصلی برای مس نداشت، بازیکنان تیم در این بازی نمایش بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)